keuring fosse toutes eaux

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 2 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #193010
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bij de verkoop van een huis wordt de fosse gekeurd. Welke onderdelen worden hierbij gekeurd, de bac a graisse en fosse zelf kan ik me voorstellen maar het vloeiveld moet dat ook worden gekeurd? Een vriendin van ons moet volgens haar de buizen in het vloeiveld zichtbaar maken voor controle.
    De tekeningen en rekening van aanleg zijn aanwezig. Lijkt me toch stug dat je het vloeiveld moet opengraven of heb ik het mis. Wie weet hoe dit zit.

    vriendelijke groet, rob

    #193011
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bonjour,

    Van het opgraven van buizen heb ik nog nooit gehoord. Dat lijkt me zelfs voor de FR bureaucraten wat ver gaan. Zeker als ze het zelf zouden moeten doen 🙂

    Wat wél zou kunnen, is dat de inspecteur een blik wil werpen op de plaatsen waar de vloeiveld-buizen splitsen en samenkomen. Met andere woorden, de regard de repartition en de regard de bouclage. Zie hier een uitleg van de terminologie. Die dingen zitten meestal onder groene plastic deksels en kunnen gemakkelijk open.

    Salutations, Jos

    #193012
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Zo is ’t.

    Peter.

    P.S. En ’n volgende controle uiterlijk binnen tien jaar, al willen sommige gemeenten en SPANC’s u er eerder aan willen doen geloven, voor uw rekening.

    Peter.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?