ipad en mastercard

Dit onderwerp bevat 9 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #197125
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Vraagje
    Na lang wikken en wegen toch maar een IPAD gekocht. Wil nu wat programma’s bijkopen en loop tegen een probleem aan. Ik wil afrekenen met mij mastercard (ABNAMRO) maar deze wordt niet geaccepteerd. Om nu alleen voor Apple een andere mastercard aan te schaffen gaat mij wat te ver.
    Is het een optie om mijn adres op dat van vrienden in Nederland (met hun toestemming) te zetten?
    Of is er wellicht een veel betere oplossing, William

    #197126
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bonjour William,

    Accepteert Apple geen Paypal? Dat zou een heel eenvoudige oplossing zijn.
    Ook erg handig voor allerlei andere online aankopen.
    En nee, ik heb geen aandelen. 😀

    Salutations, Jos

    #197127
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Je kan ook AppStore tegoed kopen op kaartjes, net als tegoed voor mobiel bellen. Hier in NL gewoon bij de supermarkt, Bruna, Hema, en zo.

    #197128
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Weet willem zeker dat hij de naam etc exact hetzelfde heeft gebruikt bij het invoeren ? Volledige voornaam of slechts letters ? Misschien te simpele tip -).
    En “mijn” Carrefour verkoopt inderdaad de tegoeden voor de appelwinkel.

    #197129
     Noë
    Sleutelbeheerder

    O, en je moet wel de juiste iTunes store kiezen, die bij je account hoort. Al stuurt ie je wel door naar de juiste winkel als je de verkeerde had.

    #197130
     Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit JP op 20/04/2014 09:58
    Weet willem zeker dat hij de naam etc exact hetzelfde heeft gebruikt bij het invoeren ? Volledige voornaam of slechts letters ? Misschien te simpele tip -).
    En “mijn” Carrefour verkoopt inderdaad de tegoeden voor de appelwinkel.

    Als Willem mij even zijn creditkaartgegevens stuurt probeer ik het wel even voor ‘m 😛

    #197131
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bonjour,

    Quote:
    Als Willem mij even zijn creditkaartgegevens stuurt probeer ik het wel even voor ‘m 😛

    William kan beter die gegevens hier op het forum zetten. Dan kunnen we hem allemaal helpen. 😀 😀 😀

    Salutations, Jos

    #197132
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Precies, want als meer mensen hetzelfde zeggen heeft het meer gewicht, naar verluidt.
    Wat fijn dat we William zekerheid kunnen bieden!

    #197133
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Merci allen voor de tips, ik zal eerst even zien of de juiste naam wellicht een probleem is, dan kan ik altijd nog naar Carrefour gaan (zit hier redelijk in de buurt), William

    #197134
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Gelukt, naam gaf geen oplossing daarom alles op het adres van vrienden in Nederland gezet, nu wordt de mastercard van de ABNAMRO wel herkend. William

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2024 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?