Interview Hollande

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 8 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #204189
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Gisteren overkwam mij iets grappigs tijdens het opstellen van een nieuwsartikel voor de homepage: François Hollande had zich gedurende twee uur laten interviewen door France Inter en daar wilde ik een verslag van maken. Ik googlede en kwam via de Huffington post op een opname van het interview terecht, dacht ik. Na het luisteren en schrijven van een samenvatting ontdekte ik dat het een oud interview was, van de zomer opgenomen, en dacht dat ik opnieuw kon beginnen. Maar na het beluisteren van het interview van gisteren merkte ik dat ik maar heel weinig hoefde aan te passen.

    #204192
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Mariëtta,
    verbaast je dat, na x jaren Frankrijk en twee jaar Hollande?

    #204190
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Eigenlijk niet, Christian.

    #204191
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Zelfs de nieuwjaars’ peptalk’ van Hollande bevatte flinke fouten. Zo wees Hollande er op dat het ‘grote Frankrijk’ de 5e economie ter wereld is. Helaas hebben zijn scriptschrijvers gemist dat Frankrijk in 2014 is gezakt naar de 6e plek, achter Groot Brittannië. Ook van het verhaal over het ‘doorgaan op de ingeslagen weg’ klopt niks. Het nieuwe beleid betreft vooral het terugdraaien van eerder beleid zoals de 75% belasting en de belastingverhoging voor bedrijven. Dat durven bekennen zou pas een stap in de goede richting zijn.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?