Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 6 maanden geleden door .
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 6 maanden geleden door Noë.
Bij een SFR winkel aangeschaft;
een WEBtrotter (59 euro) daar zit simkaart bij, die laad je op met een internet tegoed 1 gb voor 9 euro geldig voor 7 dagen of 4 gb a 30 euro 30dagen
werkt perfect! werkt als wifi.(meerdere apparaten aan te sluiten)
Inmiddels bent u ervaringsdeskundige. Is dit een goede optie ter vervanging van een normaal internet abonnement waarvoor het hele jaar door betaald moet worden?
Wij zijn ook voornemens een WebTrotter dual carrier aan te schaffen. Dit lijkt ons een goed alternatief, mits de verbruikskosten niet heel erg hoog zijn. Voor zover ik begrepen heb, kan deze dan bv telefonisch of online met creditcard opgehoogd worden. Klopt dit?
Sinds gisteren heb ik een Bbox Nomad van Bouygues.
Geen forfait, maar een abonnement want ik ben er zeker een of twee weken per maand.
Bij het bestellen wel weer de normale problemen: Frans telefoon nr verplicht, evenals het ingeven van een RIB (IBAN kennen ze nog niet)
Ze hebben ook een prepaid versie.
Werkt hier goed, al 1.5Gb “verwerkt” met mijn oude XP PC, Windows updates, Dropbox en nog meer updates. Skype, 12voip, alles werkt. Een foto met de smartphone gaat “vanzelf” naar de Dropbox. Bouygues was hier de enige mogelijkheid, met een voldoende sterk signaal, geen 4G, maar 3G(H+), enkele mb/s.
Het wifi signaal is wel zwak en gaat niet door de dikke muren, mogelijk wordt dat wat beter met een externe antenne. Verder mis ik nog een netwerk aansluiting, maar daar is wel wat voor te maken.
Heerlijk, een beetje surfen onder werktijd,
Groeten uit de Ardèche, wimb
monique
Voor zover ik begrepen heb, kan deze dan bv telefonisch of online met creditcard opgehoogd worden. Klopt dit? Nee ,via je mobiel met een prepaid(internet mb kaart) kan je weer opwaarderen,die je kan kopen bij de SFR winkel.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.