Hulp gevraagd bij uitbreiding elektrische installatie

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 3 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #201205
     Noë
    Sleutelbeheerder

    In ons huis 67m² in Vaulry 87140 moeten wij de elektrische installatie uitbreiden. Ik heb mij hiermee beziggehouden, maar het een en ander gaat mij boven mijn pet. Daarom vraag ik om deskundige hulp.
    Kunt u mij helpen? Neem dan contact op via een persoonlijk bericht onder “Contact/RSS” rechtsboven in de menubalk.
    Bij voorbaat hartelijke dank
    met vriendelijke groet
    Paul

    #201206

    Paul, zou je dichterbij wonen dan zou ik wel even langskomen. Voor assistentie ter plekke zullen anderen hun diensten mogen aanbieden. Maar op gevaar af de verdenking op me te laden je verzoek om te reageren met een persoonlijk bericht niet gelezen te hebben, toch nog even het volgende. Een huis van 67m² is nog overzichtelijk. Het gaat om een paar extra groepen of misschien een upgrade van de groepenkast met inhoud stel ik me zo voor. Vergeleken met de Grexit discussies valt dat in principe nog te overzien. Zeker omdat de regels voor de elektra aanleg wat eenduidiger zijn dan begrotingsregels op EU niveau. Maar zelfs op het vrij beperkte speelveld van de installation électrique is het opvallend hoeveel creativiteit je soms nodig hebt om tot een technisch en esthetisch aanvaardbaar resultaat te komen. En daar kan een forum, zij het op afstand, toch leuke suggesties voor opleveren. Je bent niet afhankelijk van één adviseur, je krijgt er vaak geheel gratis een second of third opinion bij. Maar voor hen die op afstand mee willen denken is een duidelijke schets van de huidige situatie, van het probleem en de gewenste oplossingsrichting dan toch onontbeerlijk.

    Bovendien is individueel maatwerk ook interessant voor meelezers op een forum: het brengt je soms zelf ook op ideeën. Kortom, licht eens een tip van de elektrische sluier op.

    mvg

    Rob

    #201207
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Beste Rob,
    Hartelijk dank voor de intentie om te komen helpen.
    Inderdaad is een klein huis overzichtelijk en ik ga er beslist mee aan de slag. Linksom of rechtsom zal de installatie voor elkaar komen. Het geen hels karwei en met behulp van afstandshulp zal het best gaan lukken.
    Ik heb even tijd nodig om voor mij alles op een rij te krijgen en zal mij zeker melden in het geval ik wijze raad nodig heb.
    Met vriendelijke groet
    Paul

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?