Hulp gevraagd aan Thover

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 8 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #187400
     Anoniem
    Inactief

    Beste Thomas,

    Vorige week heb ik via internet een nieuw telefoonnummer fixe aangevraagd met plaatsing van dit nieuwe nummer op liste rouge. Sinds vandaag is het oude nummer ‘ne plus attribué’ maar het nieuwe nummer heb ik nog niet ontvangen. Dus daar begint ‘la galère’ van het bekende kastje naar de muur. Ik heb 1014 gebeld, daar wisten ze niets behalve dat ik nog altijd hetzelfde oude nummer heb en nog steeds op de liste rouge sta). Ik heb 1013 gebeld en deze aardige man wist mij te vertellen dat ik al ‘dénumeroté’was en nog niet op la liste rouge stond en dat het dossier nog niet ‘regularisé’ was.
    Nou zou ik me er niet zo druk overmaken maar de ligne fixe is mijn bereikbaarheidsnummer voor het ziekenhuis tijdens mijn diensten want de portable is hier niet 100% betrouwbaar. A.s vrijdag heb ik weer dienst dus ik hoop dat het rond komt voor die tijd. Zou jij eens een blik kunnen werpen op deze kwestie? De onaardige mijnheer van 1014 zei mij dat ik via email de service client internet moest benaderen dus die heb ik ook een mail gestuurd via zo een assistance algoritme.
    Alvast veel dank

    Ingrid

    #187404
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo Ingrid,

    Als je me even je naam-, adresgegevens en telefoonnummer (het oude nummer als je het nieuwe nog niet hebt) stuurt kan ik er even naar kijken.

    Mocht je een Internetabonnement hebben en je mobiele telefoon bij Orange dan heb ik wellicht ook een oplossing voor het bereikbaarheidsprobleem van de mobiele telefoon (afhankelijk van wat het probleem precies is), maar dat bespreken we dan ook via MP.

    Groeten,
    Thomas

    #187402
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo Ingrid,

    Sorry dat ik hier niet eerder naar heb kunnen kijken.

    Voorzover ik het kan zien is het nieuwe telefoonnummer bekend en ik heb dat nummer per MP verstuurd.

    Dit nummer staat inderdaad op de liste rouge.

    Laat me even weten of het daarmee werkt.

    Groeten,
    Thomas

    #187403
     Anoniem
    Inactief

    Hartelijk dank Thomas. Het nummer werkt!
    Ingrid

    #187401
     Anoniem
    Inactief

    Thomas, ik heb een vraagje voor je;
    Ik kwam terug uit Nederland en keek zondag op mijn mobieltje “wat is dat ding toch stil” en wat bleek, er stond op het scherm “compose”.
    Wat betekent compose, niet zo moeilijk, maar de telefoon deed het niet.
    Ik dacht dat ik wat te slordig met de bank omgegaan was, dus geblokkeerd, en terug in La Rochelle probeerde ik gisteren uit te vissen wat er aan de hand is.
    Ik probeerde via internet, en ik zou per sms een wachtwoord krijgen, tja, en wat als sms het niet doet?
    Toen maar bellen met de vaste telefoon, nummer van het mobieltje intoetsen, dan luisteren naar welke dienst je wilt, en ik moest daarna nummer sus intoetsen (sus????)
    Un duex trois (zou kunnen) quatre, cinq, six (ja die misschien) sept huit neuf, nee dan is het zes denk ik.
    Ik heb me in kunnen houden maar na zes keer had ik toch echt de dringende behoefte de hele boel door de ruit te smijten, maar ik was erdoor.
    Hoho nog een nummer, huut, ehhh, zou dat huit zijn misschien?
    Nou ja, werkt niet, dan maar weer per internet, hé! Een sms! Hij doet het weer, of ik wil antwoorden door mijn e-mailadres in te vullen en te verzenden.
    Nou dat denk ik niet dus, dan zit ik met de wekelijkse bagger van orange opgezadeld.

    Wat is dat nou precies Thomas?
    Is dit een truckje om een mail-adres los te peuteren bij de abonnee, of lag ik er gewoon even uit door de sneeuw op de bovenleiding, of dachten ze, die Cees die moet zijn abonnement van vijftien euro is snel om gaan zetten naar meer respectabeler tarieven waar orange wél wat aan heeft?
    Wat Orange wel zou kunnen doen is die lieden die de band inspreken gewoon Frans leren, ook al wonen ze ergens in verwegnistan, ze werken voor ons fransen aub.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?