Huizenjacht met boek' La Maison'

Dit onderwerp bevat 5 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #192676
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Tijdens mijn zoektocht naar een huis in Frankrijk heb ik veel gebruik gemaakt van het boek ‘ La Maison’ van Wim Bavelaar.
    Omdat je vaak in de auto zit, kampeert, kortom: weinig internetverbinding hebt, dan is een boek reuze handig.
    Het boek is erg goed gerubriceerd en volledig, samen met een fototoestel voor het maken van interieur foto’s heb ik zo een dossier opgebouwd over interessant huizen.

    Toen een kennis van mij ook op zoek ging naar een woning heb ik haar aanbevolen dat boek te kopen, echt reuze handig, de investering waard.
    Maar het is uitverkocht! Je kunt het bij BOL nog tweedehands kopen, maar verder lijkt het niet meer in de handel te zijn.

    Dat is jammer, want een digitale versie is er ook niet. De website heeft wel veel info maar ik prefereer het boek.

    #192680
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Of bij boekwinkeltjes: boekwinkeltjes Uit 2006, 384 blz.

    Let op dat er ook een oude druk is uit 2003, met minder blz.

    #192677
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Helaas wordt Wims boek niet meer in herdruk genomen.

    #192681
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dus de tweedehands waarde stijgt!

    Christian

    #192678
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Toch wel sneu. Dat betekent dat Wim echt niet in orde is, althans dat veronderwstel ik. Ook voor mij was het een geweLdig boek toen wij in 2004-2005 onze overtocht naar Guadeloupe moesten voorbereiden.
    Ingrid

    #192679
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Wim was ook niet van plan een herdruk te laten maken. Volgens hem was de inhoud volledig terug te vinden op de website.

    Steven

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?