Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 5 maanden geleden door .
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 5 maanden geleden door Noë.
Amsterdam, Brussel, Orlando, en Parijs.
Een predikant die van de kansel toetert dat er veel meer homo’s gedood hadden moeten worden.
Waar gaat het heen ?
De politieagent die vermoord is, zijn vrouw voor de ogen van het kind, godsakke dat arme kind is voor’t leven beschadigd
De man zat vast wegens extremisme, maar is weer vrijgelaten omdat hij gederadicaliseerd zou zijn, nou dat hebben ze gezien.
We zitten midden in een periode dat de Pride-marsen worden georganiseerd, homo’s en lesbienen protesteren in een carnavalske sfeer dat ze (we) dezelfde rechten hebben als een ander.
Toch hangt er een donkere sfeer, wat gebeurt er morgen, en overmorgen ?
Ik ken heel wat jongens die zich afvragen of uitgaan nog wel aan te raden is, sommige clubs in de grote steden zijn door de overheid geadviseerd haar klanten op te roepen niet alleen van en naar een club te gaan.
Angst?
Eerlijk gezegd weet ik het ook niet.
Ik ben geen bangerik, maar we zijn in Frankrijk lang niet opgewassen tegen de problematiek waar we nu in zitten.
Ooit nam ik franse vrienden mee naar Israel en ze vonden al die soldaten beagstigend.
Ik legde uit dat Jerusalem of Tel-Aviv veiliger is dan Amsterdam en Parijs.
Gisteren sprak ik deze mensen, ze realiseerde zich dat dit inderdaad zo was, we zijn er niet op voorbereid.
Gederadicaliseerd, aan m’n hoela, in Israel gaan ze voor eeuwig de bak in en komen er nooit meer uit.
Iemand die zo gek is krijg je zelden tot nooit uit die toestand, ze zijn zo gehersenspoeld dat ze maar een ding voor ogen hebben: alles doden wat hun leider zegt.
In grote steden lopen Pierre en ik met voorzichtigheid, je weet maar nooit.
Wat doet de politiek eraan, zullen ze de rechtspraak aanmoedigen toch wat voorzichtiger te werk te gaan voor ze de zoveelste “bekende van de politie” loslaten.
Cees.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.