Het huis van Christian-le-bricoleur is te koop

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren, 3 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #209717
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ons huis, dat ik met veel aandacht gerenoveerd heb – u hebt dat in een aantal bijdragen op dit forum en op mijn website kunnen volgen – staat te koop. Het gaat om een charmante vroegere boerderij in het departement Haute Marne, op de grens tussen Bourgogne en Champagne.

    Vraagprijs € 270.000
    Een complete beschrijving is te vinden onder https://www.fermette-du-guet.net/
    Als u iemand kent die een huis in Frankrijk zoekt geef dan svp deze link door.

    #209740
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Zoals we gewend zijn van Christian een mooi gerestaureerd huis en een pracht van een website, je kunt er zo een Chambres d’Hôtes van maken.

    Ik heb ons huis destijds op een website voor “Chambres d’Hôtes te koop” gezet, en dat werkte perfect.
    Veel mensen zien het namelijk niet zitten om eerst zelf zo’n hele toko te verbouwen.
    Ik zou wel ook een franse vertaling maken, er zijn genoeg fransen die geinteresseerd kunnen zijn.
    Het mooiste zou zijn als er een grote stad op rijafstand is.
    Steeds meer jongeren kiezen het platte land boven een duur huis in de stad.
    Het percentage jonge mensen wat boven gemiddeld verdiend wordt steeds groter.
    Ik ken ondertussen al heel wat jonge gezinnetjes die de stads de rug toe hebben gekeerd.
    Ze beseffen dat het platte land veel meer te bieden heeft voor de kinderen, en financieel is het meestal aantrekkelijker.
    Wat gaan jullie doen?
    Blijven jullie in Frankrijk?

    Cees.

    #209741
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Cees ik vind het knap dat je in elke reactie wel iets negatiefs over frankrijk/fransen zegt.Ik heb deze ervaring niet en heb toch Vrij veel franse vrienden en buren en bovendien kom/ben ik al 40 jaar in frankrijk,trek jij het misschien aan door je gedrag of uitspraken richting fransen.Verbaas me ook dat je dan toch in Frankrijk wil wonen.
    Mvrgr
    Rob

    #209743
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Vorige reactie aan gepast.

    Cees.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?