Help mij alstublieft met afstuderen!

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 6 jaren, 2 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #191054
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Beste mensen,

    Ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek en heb dringend Franstalige mensen nodig die voor mij een enquête in kunnen vullen.

    Mijn naam is Teun Sebregts en studeer aan de Johan Cruyff University in Tilburg. Ik loop stage bij DealQlub, dit is een dagaanbiedingenwebsite waar dagelijks nieuwe en verrassende producten worden aangeboden voor een prijs ver onder de marktwaarde. Dit is mogelijk door inkoop van restvoorraden en overproductie. Te vergelijken met vakantieveilingen.nl of groupon.com, echter nog een stukje kleiner.

    Het is belangrijk voor mijn onderzoek om een beeld te krijgen wat Franstalige mensen belangrijk vinden en hoe zij zich gedragen. Hiervoor wil ik jullie verzoeken om een paar minuutjes tijd vrij te maken om mijn enquête in te vullen, we verloten zelfs 6 cadeau’s met een waarde van €50 onder de respondenten. Aangezien ik er maximaal 385 nodig heb, is de kans om iets te winnen zeer reëel. 😉

    http://fontysfeht.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9MmA4YXN5qvsaMd

    Alvast hartelijk bedankt, jullie kunnen me enorm helpen!

    #191055
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Nederlanders en Vlamingen in Frankrijk zijn eigenlijk Nederlandstalig. Zoek eerder naar Franstaligen in Nederland!

    #191056
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Gisteren weer een dagje doorgebracht met de studenten van de uni van Bordeaux, en aangezien het heerlijk weer was lekker zitten lunchen op het strand van Minimes.
    Leuk dat enthousiasme, die bijna onschuldige blik naar de toekomst, en de hang naar het verwezenlijken van een droom.
    Ik mag het niet meer over de Code du Travail hebben van de leiding, dus pak ik het anders aan, geen probleem.
    Vanmorgen zag ik deze oproep staan en ben eens wezen kijken, laten we eerlijk wezen, ik ben toch ook een beetje Frans?
    Maar waar ik al bang voor was, het pseudoniem student Teun van de Johan Cruijff school is niets anders dan een enquête met aan het eind een vette worst; vul je mailadres in voor de prijs en U wordt overspoeld met digitale bagger.
    Dan vind ik mijn groepje studenten toch leuker.
    Volgende week weer een dag.

    Cees.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?