Dit onderwerp bevat 3 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 4 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #189308
     Noë
    Sleutelbeheerder

    In mijn achtertuin kwam ik dit tegen, ik hoorde ze al loeien bij volle maan.
    Tja, die moeten ook eten… de volgende dag was alles weg.

    hert 2

    #189309
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Heej Rata, is dit echt het gevolg van happers die loeien bij volle maan ;-)?
    Komen ze ook al een beetje richting Correze? Anders toch een beetje gaan opletten als ik ’s avonds rond 23 uur mijn hondje nog even uitlaat!
    Willem

    #189310
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hoi Willem, ik denk dat je meer zorgen moet maken als je ‘s-avonds de lammetjes uitlaat ;>)
    De dichtstbijzijnde waarneming in jouw regio is de Cantal , Massif Central.

    Maar er zijn er ± 330 in FR, onlangs is er ook een happer in NL aangetroffen; 50 kg schoon aan de haak, dood langs de kant van de weg. Dat zijn toch stevige beesten!

    http://www.ferus.fr/wp-content/uploads/2016/02/repartition-loup-france-2015-2.jpg

    #189311
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Nou rata dan zijn ze al aardig dichtbij want wij zitten niet zover van de cantal af. Spannend, hoop ze toch eens te zien want we zitten in een klein dorp met heel veel bos er om heen met heel veel wild. Nachtzichtkijker maar paraat houden, wie weet.. en hondje… ach een beageltje van 11 jaar en al een beetje doof…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?