Goede vakje op belastingformulier.

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #196315
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik kom er niet uit….
    Krijg sinds vorig jaar augustus 2013 een pensioen ( uit nederland) waarover ik ontheffing LB en premies heb gekregen.
    Vulde de jaren daarvoor netjes het rose én blauwe formulier in met daarop een salaris uit mijn Stamrecht BV waarover in nederland al belasting was ingehouden.
    Uitkomst was dus al die jaren 0 .

    Waar moet ik mijn pensioen ( waarover dus nog franse belasting moet worden betaald)invullen op het rose formulier?

    Dank alvast!

    #196316
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik vul dat altijd in op 1AS en/of 1BS, maar dat is op een blauw formulier. Denk eraan de premies en bijdragen ZKV en AWBZ eerst ervan af te trekken!!!

    #196317
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Colombe merci,

    Er worden bij mij geen premies ZKV en AWBZ ingehouden en de revenues etranger vul ik altijd eerst in op het rose formulier en vervolgens op het blauwe. Mijn eerdere inkomsten op het rose formulier zijn niet in Frankrijk belast maar tellen wel mee voor de bepaling van de hoogte van je “schaal’/percentage.
    Aangezien mijn pensioen nu ook uit ‘etranger’ komt vraag ik mij af waar deze in te vullen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2024 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?