Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door .
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door Noë.
Ik zoek voor mijn zieke vriendin, 75jaar, woonachtig in de noordelijke Dordogne rondom Brantome, een ziekenhulp. Het gaat om het brengen van eten en drinken, boodschappen, kleine klusjes en bereikbaar zijn dus ook de nacht. Dus geen verpleegkundige handelingen en er komt een aide soignante voor de verzorging. Zij spreekt goed Frans en Engels en natuurlijk Nederlands. Misschien weet een van jullie misschien een agence die dit doet. Verder zal de te werkstelling gewoon binnen het wettelijke kader zijn, bv cheques emplois.
Ingrid
Is mijn vraag nu zo ingewikkeld? Is de lezerskringinmiddels zo beperkt dat er alleen over dakgoten, matrassen en electra geschreven kan worden?
Ingrid
Hoho Ingrid, ik heb ’n paar reacties (zinnige !) gezien vanmiddag.
Maar waar die gebleven zijn ?
Peter.
Sorry, Ingrid, ik vrees dat je gelijk hebt. De reacties die ik heb gezien stonden op Nederlanders.fr.
Hier heb je inderdaad altijd veel animo rondom kentekens, matrassen en stekkers. Maar waar is dan de Raad & Daad ?
Peter.
Dankje homme de la terre. Ik herkende je onmiddelijk aan je perfecte en creatieve schrijfstijl.
Ingrid
Beste Ingrid, misschien helpt het als je de term ‘garde malade’ verandert in ‘hulp gezocht voor zieke vriendin’ of iets dergelijks.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.