Gezocht: beheer / pachten project

Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst bijgewerkt op 6 jaren, 2 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #191072
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dag allen,

    We zijn een jong stel met al jaren een droom om (weer) naar Frankrijk te gaan. We zijn ons inmiddels aan het oriënteren op de mogelijkheden.

    Ik (Gijsbert) heb zelf ruim 3,5 jaar in Zuid-Frakrijk gewoond. Daar werkzaam geweest om een langdurig renovatieproject van een vakantiedorpje met een camping. Ruime ervaring met de Franse bouwmethodes, normen en materialen, qua timmerwerk en installatiewerk. Ik spreek de taal goed.
    In de zomer was ik verantwoordelijk voor het beheer van de woningen/camping/zwembad/table d’hotes en het organiseren van allerlei (outdoor)activiteiten.

    Het is voor ons niet mogelijk iets te kopen, vandaar dat we op zoek zijn naar andere manieren om toch naar Frankrijk te kunnen gaan. Pachten/beheer/onderhoud/renovatie van een project zou een mooie manier zijn om te kunnen starten. Part-time is geen probleem omdat ik daarnaast als timmerman/meubelmaker aan de slag kan.
    Ook een langdurig renovatieproject is zeker een optie.

    Onze voorkeur ligt echt in Zuid-Frankrijk (Languedoc / Cevennen / Pyreneëen) maar we staan zeker open voor andere regio’s.

    Eventueel hebben we de beschikking over eigen (mobiele) woonruimte.

    Als iemand een tip heeft of anderszins kan helpen, heel graag!

    Gijsbert en Karin

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?