franse overheid online

Dit onderwerp bevat 10 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 12 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #192233
     Noë
    Sleutelbeheerder

    De Franse overheid heeft een nieuwe interactieve website gelanceerd.
    Deze website kunt u ‘aimer’ op facebook, delen en via andere sociale media volgen.
    U kunt berichten sturen aan bewindslieden, u abonneren, etc. etc.

    #192234
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo Marietta,

    De link doet het bij mij niet…..

    Jan Joost

    #192235
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Jan Joost, bedankt. Nu doet ie het wel (bij mij althans).

    #192236
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ja, nu is het in orde.
    Genoeg stof om te lezen…. als ik even tijd heb 🙂
    Jan Joost

    #192237
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Misschien niet de goede plaats om een berichtje te zetten, maar ik zie geen andere manier om een beheerder te pakken te krijgen.
    Sinds enige tijd is het mij onmogelijk gebleken op normale wijze toegang te krijgen tot de site.
    In de kop op de Home-pagina lijkt een tweede kop te staan (zwart in zwart) die toegang tot de diverse tabs verhindert.
    Gaarne uw aandacht hiervoor (of natuurlijk uitleg van wat ik nú weer fout doe)
    Groeten, Rob

    #192238
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Beste Rob,
    Door te klikken contact/RSS in het menu kunt u altijd een mail sturen.
    Ik geef uw probleem door aan de techneut, want ik heb dit nog niet eerder gehoord.
    Mvg, Marietta

    #192239
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Door te klikken contact/RSS in het menu kunt u altijd een mail sturen.

    Dat gaat natuurlijk een beetje moeilijk Marietta, als dat menu geblokkeerd wordt…

    Bij mij loopt de site overigens foutloos. Ik neem dus aan dat het een lokaal probleem is dat of op de gebruikte browser is terug te voeren of op software die niet up-to-date is voor het lezen van de scripts op de site. Dat betekent wel dat Montillot iets meer informatie moet geven, bijvoorbeeld welke browser en welk besturingssysteem hij/zij gebruikt.

    #192240
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Goedemorgen,

    Scherp opgemerkt Fransco. Het werkt niet, dus zeggen welke knop zou moeten werken helpt niet.
    Wat betreft de overige info :
    Windows 7 met Chrome.
    Software al of niet up-to-date ? Lijkt me niet de kwestie, maar hou me te goede. Overigens werkt deze PC vlekkeloos.

    @ Marietta
    bedankt voor je vlotte reactie, maar zoals gezegd werkt het niet, en het adres vanwaar jij zendt is niet beschikbaar voor antwoorden, dus nog maar een keer op deze plaats. Mijn antwoord was het volgende:

    Goedemorgen Marietta,
    Ik heb zojuist nog een keer gekeken, maar daar waar je normaal gesproken een handje te zien krijgt als je boven een tabje hangt gebeurt niets.
    Indien ik boven “contact/RSS” ga hangen en dubbelklik wordt er een tamelijk groot veld geselecteerd (blauw) maar verder gebeurt er niets.
    Overigens is die tekst “zwart in zwart” in de kop het woord Frankrijk heb ik ontdekt.
    Het probleem zal iets zijn van conflicterende lagen, waardoor de onderliggende balk met “knoppen” wordt geblokkeerd door de overliggende tekst.

    Sterkte hiermee,
    Rob

    Groet, Rob

    #192241
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Nog één keer dan,

    Bedankt Fransco. Je hebt me op het juiste spoor gezet.
    Ik heb IE gestart en dat werkte normaal. Wat me daarbij opviel was het verschil in verschijning van de homepage.
    Het blijkt dat onze logé vorige week browsend in Chrome heeft ingezoomd voor betere leesbaarheid. Als je dat doet gaat de Grote tekst “Wonen en Leven in Frankrijk” van één regel over in twee regels, en overlapt daarmee de knoppenbalk.

    Probleem opgelost.

    Sorry voor de vervuiling van deze post, wat mij betreft kan dit alles gewist worden. In het vervolg zal ik de geëigende kanalen gebruiken voor contact.

    Groet, Rob

    #192242
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik weet niet welke browser gebruikt wordt, maar ik heb hetzelfde probleem als ik Explorer niet op volledig scherm heb staan. Zodra ik overga op volledig scherm werkt alles als vanouds. Dus even rechts bovenin naast het rode kruisje klikken helpt bij mij.

    #192243
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dat heet geloof ik “mosterd na de maaltijd”. Mijn bedrage kan dus zeker weg.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?