Franse hygiëne

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 6 maanden geleden door Wim Bavelaar.

  • Auteur
    Berichten
  • #190514
     Anoniem
    Inactief

    Museumbezoekers wegens lichaamsgeur verwijderd kopt de homepage.
    De Franse media maken ophef over de verwijdering van een arm gezin uit het Musée d’Orsay in Parijs. Na klachten van bezoekers dat de familie stonk.

    Als Fransen al klagen kan ik me voorstellen dat de familie wel heel erg stonk, wat me niets kan verbazen.
    Fransen zijn ronduit smeerlappen als het op hygiëne aankomt, en als het op toiletten aankomt waan je je helemaal in een derde wereld land.
    Nog niet zo lang geleden heb ik drie vrouwen die aan een tafeltje zaten in de quick een fles deo gegeven wat ik snel kocht in de U ernaast.
    Het was niet te harden, en zelfs de bedrijfsleider was me dankbaar (de vrouwen natuurlijk niet, eerder woedend)
    Ongeacht of je nu arm of rijk bent, jezelf schoonhouden heeft niets met geld te maken.

    #190515
     Wim Bavelaar
    Moderator

    Inderdaad dient over het algemeen een wc-bezoek tijdens het verblijf in een eenvoudig restaurant in Frankrijk zoveel mogelijk te worden vermeden.

    Wim

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?