FrankrijkLoket

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 2 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #191896
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hoi hoi,
    is er iemand bekend met het FrankrijkLoket ?
    ik moet mijn Berlingo invoeren , en ik stuitte op deze link , zij kunnen dit snel regelen voor je, maar zijn ze duur ? En goed ? Ik hou er wel van om eerst van anderen hun ervaringen te lezen ! Alvast dank….
    Maria , Flers 62270

    #191897
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Geen ervaring mee, ken alleen prijzen van de concurrent. Car-go in Apeldoorn rekent ca E 150 voor export kentek en assurantie 15 dagen, eurococ in Bratislava rekent ca E 160 voor cert. conformite, de prefecture rekent ca 160 voor de carte grise, franse platen(2) kosten ca E 40.

    #191898
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo maria budel,

    “ik moet mijn Berlingo invoeren”

    Van wie moet dat? Ik heb toen ik me permanent in Frankrijk vestigde mijn auto in Nederland verkocht, heb het openbaar vervoer genomen naar mijn huidige woonplaats en aldaar bij de plaatselijke garage een andere tweedehands auto gekocht.

    Heeft me wellicht wat meer gekost dan de oorspronkelijke invoeren, maar heeft me een hoop toestanden bespaard en een hoop goodwill bij de betreffende garage opgeleverd, die je toch nodig hebt voor het onderhoud mag ik aannemen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?