Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 1 maand geleden door Noë.

• Auteur
     Noë
    Sleutelbeheerder

Bonjour a tous,

Kan iemand iets zinvols zeggen over de Femto van Orange?
    Op internet vind ik heel veel vragen maar bijna geen duidelijke antwoorden.

Ik heb een livebox, ligne-fixe en mobiel van Orange, de mobiel is volledig nutteloos want bereik is er nooit bij mij, ook niet van andere aanbieders.

Zou graag willen dat het mobiele bereik beter wordt en ga maar niet wachten op een nieuwe zendmast 😉

Bedankt en fijne zondag,
    Adrienne

Noë
    Sleutelbeheerder

Hallo, over die van Orange kan ik u niks melden, maar wel over die van SFR want die gebruiken ze op één van m’n werkplekken.
    Die dingen doen zo ongeveer wat ze beloven. Ze creëren een plaatselijk GSM-signaal waardoor de GSM’s in de onmiddelijke buurt zich met het netwerk kunnen verbinden. In de praktijk blijkt dat aardig te lukken zolang er niet teveel GSM’s in de buurt zijn. Bij u thuis kan dat dus geen probleem opleveren.
    Hoe ver het bereik is van die dingen, weet ik echter niet. Dat zal u even moeten opzoeken. Ik dacht dat ze zo afgesteld waren om niet al te ver door te stralen, dus mocht u een grote tuin en veel betonnen muren hebben, zal u de opstelling van dat ding verstandig moeten kiezen.
    Enige nadeel lijkt me de kostprijs, want heel goedkoop is het ook niet, en het is wat gek dat je als klant zelf voor de GSM-bedekking moet instaan.

Groeten,
    Wouter

Noë
    Sleutelbeheerder

Ook ik heb er een van SFR (gratis), werkt prima, wel checken of je mobieltje compatibel is. Femto accepteert alleen vooraf geregistreerde mobieltjes, kan handig zijn, anders staat straks de hele buurt bij je op de stoep te bellen !

Joost Kubbe

Noë
    Sleutelbeheerder

Beste Joost en Wouter,

Bedankt voor jullie reactie, ik ga er weer verder mee.
    Heb wel een grote tuin/terrein, wie weet is het dus niet geschikt voor hier.
    Idd raar dat je voor je eigen gsmdekking moet betalen maar het is ook wel een erg groot land.
    Bij Orange vind je ze wel via google maar niet in de boutique cq websshop.
    Voila een nieuw klusje hihi.

Adrienne

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2024 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?