extra beveiliging Fox sports international

Dit onderwerp bevat 7 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #187130
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Geen idee of er hier voetballiefhebbers met een abonnement Op Fox Sports International bij CanalDigitaal meelezen, maar die moeten even opletten.

    De betaalzender Fox heeft op verzoek van de Britse Premier Ligue aan CanalDigitaal verzocht om een extra beveiliging aan te brengen op de voetbalzender Fox Sports International.

    Deze beveiliging zorgt er voor dat de zender uitsluitend nog met CanalDigitaal goedgekeurde apparatuur of met de nieuwste CI+ module van CanalDigitaal kan worden bekeken. CanalDigitaal probeert in contact te komen met abonnees, maar ik kan me voorstellen dat dit juist bij kijkers in Frankrijk niet lukt.

    De nieuwe beveiliging gaat 8 oktober in.

    #187131
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Prima. Binnenkort bepalen de USA, Qatar en Rusland waar we naar mogen kijken.

    Steven

    #187132
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Je wilt niet weten hoe hoog de discussies op de satelliet forums oplopen 😉
    Het generieke gevoel is: abonnement op Fox direct opzeggen.

    #187133
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Fox die voor miljarden de TV-rechten van voetbal in verschillende landen w.o. Nederland heeft gekocht…. Voettbalclubs die daarmee hun spelers nog grotere idioot hoge salarissen kunnen betalen…Dit vraagt om een kopers-staking.

    Steven

    #187134
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Is het mogelijk fox sport per maand te nemen en dan weer stopzetten tot volgend verblijf in het franse huis? Of is er een langere verplichting/opzegtermijn?

    Harold

    #187135
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bij CanalDigitaal zit je er minimaal een jaar aan vast en op 1 kaart, bij Digitenne maandelijks opzegbaar en beschikbaar op meerdere kaarten per huishouden. Dat laatste heb je niks aan, maar het zegt iets over het gebrek aan concurrentievermogen van CanalDigitaal.

    #187136
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Moet vooral zo doorgaan. Ik wacht op een slimmerik die via een VPN die uitzendingen gaat streamen want hoe zwaarder je de zaak gaat beveiligen, hoe creatiever het mensdom wordt.

    Ik vind voetbal overigens niet de moeite waard om daar hele toeren voor uit te gaan halen maar dat is een andere zaak.

    Steven

    #187137
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Die streams zijn er al lang, niet eens een vpn nodig. In Nederland worden zelfs Digitenne kastjes met fox sport eredivisie abonnement per wedstrijd te huur aangeboden. Hartstikke illegaal natuurlijk, maar gemakkelijk bijverdienen als je zelf gratis over enkele abonnementen per adres beschikt. 😉

    En dan moet CanalDigitaal de beveiliging aanscherpen…

    Het ergste vind ik nog dat op dit moment geen enkele klant die nieuwe CI+ module kan hebben. Zelfs als je er nu een koopt bij een dealer, dan krijg je de oude.

    Tot zo ver dus de ‘beeldgarantie’ bij goedgekeurde apparatuur, want als je beeld wilt moet je alsnog een nieuwe kopen, zelfs al kom je recht uit de dealer. Iedereen kan een ‘eigen aanbieding’ krijgen. Met korting slechts 59 Euro. En nieuw in de webshop ,zonder korting, ….59 Euro.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?