Een "vast" Frans telefoonnummer

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #210970
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Is ontzettend handig als je door een Frans bedrijf moet worden terug gebeld .
    Tegenwoordig hoef je zelfs niet meer in Frankrijk te wonen om een Frans nummer te bezitten. Alles kan per Internet
    Mijn keuze is gevallen op OVH voornamelijk omdat ik daar al een paar andere diensten afneem zoals een Internet Fax.

    Dus :
    https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/voip/decouverte.xml
    1.19 Euro per maand en naar 40 landen gratis bellen.

    Natuurlijk kan dat thuis op een Voip telefoon of iets soortgelijks. Persoonlijk vond ik het handig om het op mijn Android telefoon te hebben. Daar zijn verschillende programma’s voor en mijn voorkeur ging uit naar “Zoiper“.

    Gratis en het kan de gesprekken ook opnemen. Bij twijfel kan de niet zo goed begrepen tekst tien keer worden herhaald.
    Overal waar ik ben heb ik nu mijn “vaste” Franse nummer. Als ik niet opneem dan denken ze dat ik niet thuis ben, ideaal dus.

    Als ik iets aanvraag op Internet en er moet persé een telefoon nummer bij en ik wil niet worden gebeld, dan geef ik mijn Franse Fax nummer. Daar hoort een répondeur bij die mij keurig en snel een MP3 stuurt met de ingesproken boodschap.
    Als ik echt teruggebeld wil worden, dan geef ik het vaste en het mobile Franse nummer.
    wimb

    #210976
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Mooie prijs en met gratis portabiliteit en standaard SIP protocol. Het lijkt me een ideaal product voor wie z’n internet+ vaste lijn bij Orange wil inruilen voor een 4G data bundel en daarbij z’n vaste telefoonnummer wil behouden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?