Edith Piaf

Dit onderwerp bevat 6 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 11 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #195395
     Noë
    Sleutelbeheerder

    ‘Non, je ne regrette rien’

    Vandaag is het de vijftigste sterfdag van Edith Piaf, haar fantastische muziek leeft voort.

    #195396
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dit logo vind ik ver over de top. Meer logo dan tekst. Maximaal het logo van Bosbes, ook overdreven, maar niet zo (esthetisch) ergerlijk althans.

    #195397
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Probeer het een beetje kleiner te maken Paul, gaat HansPiet misschien ietsje minder over de rooie (of blauwe of zwarte of witte of gele).
    Leuk initiatief overigens, die hulpclub. Zet mij er maar bij voor Haute Vienne.
    Contact via email, jaappijpe@orange.fr

    #195398
     bosbess
    Deelnemer

    Dag Jaap, zou je je misschien even kunnen aanmelden bij Peter? Dat kan via het onderwerp Raad en Daad dat hij er speciaal voor heeft geopend in de rubriek Dagelijks Leven en Werken. Van harte welkom! Een deelnemer uit de Haute Vienne (graag departement-nummer) hadden we nog niet.

    #195399
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Zoek ik even op @Bosbess, die rubriek (ik denk dat Peter me zo ook wel indeelt hoor)
    Overigens, wat een “vreselijk” plaatje heb je nu als avatar. 😉

    #195400
     Noë
    Sleutelbeheerder

    De Haute Vienne(87) neem ik graag mee, dank/Peter.
    P.S. Deze site is wel handig; http://nl.wikipedia.org/wiki/Regio’s_van_Frankrijk

    #195401
     Noë
    Sleutelbeheerder

    En vandaag, 11 oktober 2013, is het 50 jaar geleden dat Jean Cocteau overleed.
    Er bestaan veel goede films, maar alleen een Orphée .

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?