Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 10 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #199222
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan binnenkort de achtermuur van ons huis in de crepi zetten. Nu zit er echter op deze muur een klein rond aluminium schildje met in het midden één schroef. Op het schildje staat EAU en een pijl met drie punten wijzend naar links, rechts en naar onderen. Mijn vrouw zegt weghalen die zooi, ik wil het laten zitten. Zelf heb ik het idee dat het om een aanduiding gaat dat het huis is aangesloten op de waterleiding maar weet dit niet zeker. Kent iemand de betekenis van zo’n schildje?
    Willem

    #199223
     Noë
    Sleutelbeheerder

    EAU plaatje

    eau

    36 = volgnummer
    2,70 hoofdkraanputje zit 2,7 meter naar link
    1,60 hoofdkraanputje zit 1,6 meter uit de muur.

    Laten zitten dus, op dezelfde plaats!

    janv

    #199224
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hee Jan, lijkt er op maar de mijne is rond en bij de pijltjes geen getallen. Toen onze nieuwe put met hoofdkraan werd gegraven, zo’n 8m verderop, hebben ze ook niets met dit plaatje gedaan. Maar bedankt en ik laat hem lekker zitten, al was het alleen al uit nostalgie.
    Willem

    #199225
     Noë
    Sleutelbeheerder

    @janv:
    Ik heb even het door u geplaatst plaatje geleend en hier gebruikt, want uw plaatje is beter dan een dat ik in mijn archief had.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?