De Franse elektrische installatie

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 7 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #200382
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hoe krijgen we Robert du Moulin weer zo ver dat hij dat onderwerp weer in zijn hand neemt? Kunnen we het oude draadje in het archief niet overzetten?
    De webmaster geeft hem assistentie bij de samenvatting? Met drie man -knip plak- letterlijk de draad weer op pakken?

    #200383
     Wim Bavelaar
    Moderator

    Rob due Moulin heeft aangekondigd zijn aandacht weer eens aan andere zaken te willen besteden. Dus over Elektrische installatie e.d. is in deze rubriek weer een nieuwe draad te beginnen.

    Wim

    #200384
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo
    Ikzelf was zeer verwonderd dat elektriciteitsvragen in het nieuwe forum onbeantwoord bleven. Was er iets aan de hand met Robert? Ik durfde het niet te vragen. Toch wel merkwaardig dat met de komst van het nieuwe forum Robert weg is. Zeg mij: wat is er aan de hand?
    Bij de domste vraag kwam hij met een antwoord. Ik heb wel mijn elektriciteit in mijn frans huis aangelegd met de digitale hulp van Robert. Ik was al op zoek naar andere sites waar hij misschien toch nog actief was, ik meende te weten dat er een of andere engelstalige site was, weet er iemand welke site dit was?

    mvg

    Paul

    #200385
     bosbess
    Deelnemer

    Dag Paul, even zoeken in het archief van het oude forum kan je op weg helpen. Zie bv hier in “De franse elektrische installatie” (218 vragen en reacties!): http://archief.infofrankrijk.com/post/3543/198/
    Klik op “tien geboden” in de reactie van 12-10-2012 15.14 uur.

    PS Overigens heeft Robert op 22-12-2012 hier afscheid genomen van het forum.

    #200386
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dat Rob niet meer meedoet is een pittige aderlating die het gevolg is van de nieuwe opzet. Dat kost kwaliteit van de antwoorden, zo er überhaupt (D) nog antwoorden komen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?