Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 10 maanden geleden door Noë.
-
AuteurBerichten
-
19 september 2013 om 23:45 #187107NoëSleutelbeheerder
Goed nieuws, het SETTOP pakket is weer terug bij Canal Digitaal maar dan voor oude abonnées.
Als het abo wordt opgezegd kan het ineens wel weer als SETTOP worden voortgezet en dan zelfs met 20 € korting/jaar voor max. 2 jaar.
Buitenlandse adressen en bankrekeningen kunnen nog steeds niet maar permanent in het buitenland wonen is geen probleem meer als men tenminste een Nederlands correspondentie-adres heeft.
De prijs wordt dan 52 € per jaar (twee jaar lang).
Groet, Robert.
20 september 2013 om 10:15 #187108NoëSleutelbeheerderAllemaal opzeggen dus en aangezien de prijzen met meer dan de inflatie verhoogd worden mag je ook tussentijds opzeggen voor wie nog vastzit aan een meerjarig contract. Basispakket SD wordt 1 euro/maand duurder= 9% en familiepakket SD wordt 3 euro per maand duurder=20% verhoging.
Of je op een buitenlands adres kunt registreren met buitenlandse bankrekening lijkt afhankelijk van de ‘help’desk medewerker. Er zijn ook berichten waar het wel lukt.
23 september 2013 om 21:58 #187111NoëSleutelbeheerderBedankt Robert en Jako betreffende Canal Digitaal. = CD.
Zo’n 10 jaar maak ik gebruik van SETTOPBOX van Canal Digitaal.
Mijn laatste jaarnota was 75€/jaar, 28-9-2012. Daar schok ik dan ook nu pas van, na het leze van jullie bericht.
Ik had een 1 jarig contract met CD, wat wel automatisch door CD verlengd mocht worden.
Wat CD dan ook heeft gedaan, maar heeft me nooit in kennis gesteld van prijs verhogingen ?Ik betaal CD altijd vanaf mijn NL rekening.
Maar als ik het goed begrijp, moet ik nu opzeggen
Niet geheel duidelijk is of ik nu moet gaan betalen via mijn Franse bank rekening?Gr.
Frank E.23 september 2013 om 22:11 #187112NoëSleutelbeheerderPS Ter informatie:
Het jaarcontract, 10 of meer jaar geleden afgesloten, was ca 52€/jaar
Aanvullend heb ik nu enige jaren een HD contract extra, van 10€/maand.Gr.
Frank E.23 september 2013 om 22:41 #187113NoëSleutelbeheerderRobert.
Kan je mij de link door geven naar het SETTOP pakket van CD.
BVD Gr.
Frank E.24 september 2013 om 08:32 #187114NoëSleutelbeheerderHet Settopbox pakket bestaat niet meer, het is niet te abonneren voor nieuwe abonnees en je kunt er vrijwel geen info over vinden. Alleen bestaande Settopbox abonnees kunnen dit pakket nog voortzetten, 75 euro per jaar is echt heel goedkoop en voor CanalDigitaal een verliespost. Bij geen enkele (kabel-) aanbieder in Nederland kun je zo goedkoop TV kijken. De goedkoopste aanbieders zitten op bijna 13 euro per maand, standaard is ca. 19 euro per maand. Het HD pakket kost bij CanalDigitaal 5 euro per maand, geen 10.
Omdat men kennelijk tegen elke prijs wil voorkomen dat een abonnee vertrekt, kun je zelfs over de prijs van het Settopbox pakket nog onderhandelen.
1 december 2013 om 08:53 #187109NoëSleutelbeheerderHoi Jaco,
Kun je bij een settopbox ook eventueel een hd decoder bemachtigen? En welke zenders zaten daar ook alweer bij….. Merci
1 december 2013 om 10:38 #187110NoëSleutelbeheerderJe kunt altijd proberen om dat uit te onderhandelen, net als een duo lnb voor ontvangst van Astra3.
Het settopbox pakket bestaat uit de 10 Nederlandse zenders in SD, RTL8 uitsluitend in HD en Ned1-3HD. Ik denk dat Ned1-3HD per 1 augustus 2014 vervallen en wellicht SD ook.zie:
https://apps.canaldigitaal.nl/klanten/zenders/set-top-box-pakket.aspx -
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.