Dit onderwerp bevat 8 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 4 maanden geleden door .
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Dit onderwerp bevat 8 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 4 maanden geleden door Anoniem.
.
Het bericht is vertaald en op de website gezet. Zie ook forumrubriek Dagelijks leven, werken.
Wim
.
Voorzover ik me goed herinner is al op de oude website en/of in het vroegere forum door Wim van Teeffelen (of onze Wim) gewaarschuwd, dat op een dag alle chambres d’hôtes aan de beurt zouden komen voor contrôle. En inderdaad, nu de spoeling dun wordt vanwege de crisis, zullen er bij de bevoegde autoriteiten wel veel klachten binnenkomen. ’t Is sowieso goed om niet met de regels te spotten, maar dat geldt nu eens te meer.
.
Ik begrijp ook niet dat je het zo goed doet Cees, als ik zie waar je zit (Serigny) met je neus tegen de E3, ingeklemd bij een rotonde en andere wegen en 21 km van Rochelle, is het niet echt een A locatie… Maar je website doet anders beloven: wuivende velden, zee, strand etc. (geen woord over toeterende auto’s en dieseldampen). Ik denk dus dat het de persoonlijke aanpak is die aanspreekt.
Cees ebenisterie, mooi houtwerk, dat is ook interessant.
.
Zo zie je, Klets-Cees, dat die persoonlijk aanpak werkt en misschien wel het belangrijkste is in jouw geval. Maar waarom die locatie? Is die keuze om een Cdh te beginnen op/naast een industriepark gekomen omdat je daar eerst je werkplaats had? En die verhoogde zandvlakte aan de overkant: oude vuilnisbelt? nieuwe industrie? Samen met de drukke weg, niet aantrekkelijk.
De locatie en de omgeving zijn verre van inspirerend, terwijl dat meestal de eerste dingen zijn waar gasten naar kijken. Als het strand het meest belangrijkste is voor de klant dan wil hij ook echt aan zee zitten en niet 21km er vandaan. Net als een huis bij de skipiste, men wil bijna vanaf de berg naar huis kunnen skiën. Ik zag een discrepantie tussen locatie en het verhaal op je website.
Dus zoals je aangeeft: het is de persoonlijke aandacht die telt, maar ook de marketing! Je kan ook zeggen: ‘Strand op loopafstand’ dat het ruim zes uur lopen is hoef je er niet bij te vertellen.. Maar als iemand zich warm en veilig en gewaardeerd voelt en kan ontspannen, dan is die autorit wellicht bijzaak.
.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.