Zo zie je, Klets-Cees, dat die persoonlijk aanpak werkt en misschien wel het belangrijkste is in jouw geval. Maar waarom die locatie? Is die keuze om een Cdh te beginnen op/naast een industriepark gekomen omdat je daar eerst je werkplaats had? En die verhoogde zandvlakte aan de overkant: oude vuilnisbelt? nieuwe industrie? Samen met de drukke weg, niet aantrekkelijk.
De locatie en de omgeving zijn verre van inspirerend, terwijl dat meestal de eerste dingen zijn waar gasten naar kijken. Als het strand het meest belangrijkste is voor de klant dan wil hij ook echt aan zee zitten en niet 21km er vandaan. Net als een huis bij de skipiste, men wil bijna vanaf de berg naar huis kunnen skiën. Ik zag een discrepantie tussen locatie en het verhaal op je website.
Dus zoals je aangeeft: het is de persoonlijke aandacht die telt, maar ook de marketing! Je kan ook zeggen: ‘Strand op loopafstand’ dat het ruim zes uur lopen is hoef je er niet bij te vertellen.. Maar als iemand zich warm en veilig en gewaardeerd voelt en kan ontspannen, dan is die autorit wellicht bijzaak.