Clone+ cardshare voor eigen gebruik

Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 9 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #187192
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik wil voor mijn huis in Frankrijk clone+ aanschaffen waarbij je in huis met 1 canaldigitaal kaart op Max 4 plekken in huis op een ander net kan kijken zonder extra kaart te moeten aanschaffen, iets wat bij het abonnement wat ik nu heb niet kan en ik geen zin heb om een veel duurder abonnement nu aan te schaffen zolang het alleen voor vakantie is.
    http://www.pl.cloneplus.com
    Vr. Gr. Harold

    #187193
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hay Harold12,
    Ik zit dagelijks op de rand van het waanzinnige, soms spreek ik 3 talen door elkaar!
    En nu ook nog pools erbij, zeg nou eens eerlijk, is dat niet een beetje spammen?

    Succes met de campagne.

    Albert

    #187194
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Gezien jouw eigen beoordeling over jouw gesteldheid beschouw ik deze reactie als goed bedoeld, maar zinloos!
    Ik wil dit product zelf gaan kopen, maar zoek alleen naar ervaring van iemand die dit al werkend heeft, zodat ik geen 120 euro weg ga gooien…
    Vr. Gr. Harold

    #187195
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Als je ervaringen van anderen zoekt is het wellicht handig om dat ook te vermelden, nu leek je bericht slechts een mededeling waar geen reactie op verwacht werd.

    Het product is jaren geleden al getest door het sat4all forum, het testresultaat als pdf is hier te lezen.

    Er is ook een filmpje op youtube beschikbaar:http://www.youtube.com/watch?v=_-tAETHxvrw&feature=player_embedded

    #187196
     Noë
    Sleutelbeheerder

    bedankt voor je reactie, maar had deze test uit 2011 ook al gevonden maar ben
    Nieuwsgierig of nu 3 jaar later en de fanatieke jacht van canal digital daar nu geen verandering in heeft gebracht of binnenkort het niet meer zal werken.
    Ik ben technisch een leek en heb geen idee wat er exact nu gaande is met canal digitaal en denk dat jij Jako daar veel meer zinnigs over kan vertellen.

    Vr. Gr. harold

    #187197
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Er is op zich niet zo veel veranderd door CanalDigitaal. De enige echte wijziging is de SID limit van 4 waardoor de kaart nog maar maximaal 4 (HD) zenders tegelijk kan decoderen.
    Dat valt nog mee, want het Franse CanalSat heeft die limiet op 2 gezet.

    Ik heb zelf geen ervaring met dit product of die van de concurrent Smartwi.

    Diverse webwinkels melden dat de oplossing niet werkt in combinatie met de CanalDigitaal goedgekeurde ontvangers, daar waar anderen melden dat het wel werkt. Het blijft dus een gok, tenzij de winkel de garantie geeft dat het werkt in combinatie met jouw apparatuur.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?