Chômage

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #194969
     Anoniem
    Inactief

    Jos, een insteker voor jou!
    het is al zo lang stil geweest.

    Franse Rekenkamer: dringend snoeien in te genereuze werkloosheidsuitkeringen.

    Minister Michel Sapin van Arbeid erkent dat maatregelen nodig zijn om het tekort tot een redelijk niveau terug te brengen. In een reactie op het rapport van de Rekenkamer meldt hij dat het in een periode van grote werkloosheid een natuurlijke zaak is dat het systeem tekorten oplevert. Hij wil niet verder gaan dan een beroep doen op werkgevers en werknemers om via onderhandelingen met oplossingen te komen.

    Ik zeg effe niets 😉

    #194970
     Noë
    Sleutelbeheerder

    heel verstandig
    Je kent het spreekwoord Holle vaten enz

    #194971
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bonjour Cees,

    Prima plan. De crisis in de EU is voorbij. Ik had het niet gedacht, maar president Hollande zegt het zelf dus het is waar. We hoeven ons niet meer druk te maken over bezuinigingen, begrotingstekorten, 3% regels en dat soort narigheid. Niets aan de hand, doorlopen mensen!

    By the way, veel geluk en sterkte gewenst met je verhuisplannen. Ik kan me voorstellen dat zo’n nieuwe uitdaging je veel energie kost, maar ook oplevert. Ik hoop dat je ons deelgenoot blijft maken van je ervaringen.

    Salutations, Jos

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?