Chéri(e), jai rentré le bois pour lhiver!

Dit onderwerp bevat 9 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 8 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #193935
     bosbess
    Deelnemer

    Tijd voor iets leuks:

    13563636ug.jpg

    13563641tt.jpg

    13563648ng.jpg

    13563655om.jpg

    #193944
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Schitterend, Bosbess!
    Zo ga ik dit jaar mijn brandhout ook opzetten (of laat het door de kinderen zo opzetten).

    Even nog:
    Hoe zit het met de auteursrechten op deze foto’s?

    #193943
     bosbess
    Deelnemer

    Dag Christian, ik moet eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb. Ik heb er ook niet bij stilgestaan. Een franse vriend stuurde ze rond. Voorzover ik kon zien had hij dat aan z’n hele adresboek gedaan en had hij ze zelf ook weer van iemand ontvangen. Er waren nog meer foto’s (dit zijn de mooiste), en op een ervan zie je op de achtergrond een kerk met uivormige torenpunten, zoals die in Rusland veel voorkomen. Dat is alles wat ik er over kan melden. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe jouw houtvoorraad er volgend jaar uitziet.

    #193942
     Anoniem
    Inactief

    Deze foto’s circuleren al meer dan een jaar rond op internet als diaporama, heb ze vorig jaar kerst naar m’n broer (een verwant houthakker) gestuurd, er zijn er nog meer maar waarschijnlijk worden zo nu en dan de -door de ontvanger minder interessante- foto’s er uit geknipt.
    Waar de oorspronkelijke opstaan is een Finse site dacht ik.
    Ik meen de laatste foto van die huisjes, daar zit een echt huisje in, de ramen die je nu ziet zijn “luiken” die dicht zitten.

    #193940
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Op de een na laatste foto is overigens ook een fraaie lustre te zien in een overigens vast stoffige ruimte.
    Prachtige fotos overigens, ben bang dat mijn hout en ikzelf niet geschikt zijn voor zulk fraai stapelwerk.

    #193938
     Anoniem
    Inactief

    Ik moet ergens die foto’s opgeslagen hebben, ik was net als bosbess en christian verbaasd over hoe mooi je hout kan opstapelen, zelfs zonde om op te stoken.
    Ik ga zoeken.

    #193939
     Anoniem
    Inactief

    Wat ’n prachtige creaties. Ben inmiddels zelf ook voorzichtig aan de slag gegaan maar stuit op een onvermoed probleem. M’n kroost wil niet dat ik ons bouwwerk vernietig. Dat wordt kou lijden. Tja, schoonheid gaat boven comfort.

    #193937
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Firewood as Art voor meer inspiratie bij het vormgeven uw houtstapel.

    #193936
     bosbess
    Deelnemer

    Niet te geloven zo mooi, echt kunstwerken!

    #193941
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dat moet ik niet aan de kinderen laten zien, anders zeggen zij:
    Opa Christian, kan jij dat ook?

    @bosbess
    : zet a.u.b. weer je vrolijk avatar-gezicht op!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?