CanalDigitaal schotel uitrichten? Help

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 4 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #187965
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen mijn schotel uit te richten voor ontvangst van CanalDigitaal. Ik woon in de Charente.

    #187967
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo,

    Uitrichten schotel is niet zo moeilijk hoor. Zie http://www.sat4all.com/forums/topic/337685-veel-nuttige-informatie-over-het-installeren-van-je-schotel/ een schat aan informatie op de site sat4all. Om de informatie te onsluiten is het wellicht handig dat je daar een account aanmaakt.

    Succes gewenst, Rob

    #187968
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo,

    Even langs de plaatselijke pro & cie (een winkel die electronika verkoopt).kost ong. euro 45.

    Succes

    Rick

    #187966
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Wat is precies het probleem? Wat heb je voor apparatuur gekocht? Wat heb je zelf al geprobeerd?

    Standaard zendt Canal Digitaal uit op 19 graden Oostelijk van het zuiden (HD = 23 gr. Oostelijk).
    Met de beschrijving van Canal Digitaal zelf zou je een eind moeten komen.
    Vereiste is natuurlijk dat je vrij ‘zicht’ op de satelliet hebt. Dat is (uit mijn hoofd) 36 graden ten opzichte van de horizon en de al genoemde 19 graden links (Oostelijk) van het Zuiden.

    Succes!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?