Canal Digital abonnement

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 4 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #187198
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Woonachtig in Frankrijk, hebben wij al vele jaren een abonnement op Canal Digitaal. Omdat dat vroeger niet anders kon hebben we een adres bij vrienden in NL en zelfs een bankrekening was bij hun geadresseerd. Dat laatste is niet meer het geval, omdat ik begrepen heb dat “de soep niet meer zo heet wordt gegeten”.
    Nu worden mijn vrienden met enige regelmaat lastig gevallen door CD die mij willen spreken en, wat toeval, ik ben er nooit! Dus ik wil eigenlijk gewoon mijn adres bij CD laten veranderen in het mijne hier in FR. Weet iemand of dat inmiddels mogelijk is zonder daar problemen mee te krijgen?

    René

    #187199
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bij mijn weten is dat nog steeds niet mogelijk, maar alleen CanalDigitaal kan daarover uitsluitsel geven.

    Je kunt in de ‘mijncanaldigitaal’ omgeving wel zelf je telefoonnummer aanpassen, bijvoorbeeld naar een mobiel nummer of een niet-bestaand nummer.
    Daarnaast kun je doorgeven dat je niet gebeld wilt worden, of dat momenteel mogelijk is bij ‘mijncanaldigitaal’ weet ik niet zeker.

    #187200
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bedankt Jako. Ik ga wel eens contact opnemen met CD, vooralsnog wordt er geen buitenlands nummer geaccepteerd in de abonnee gegevens.
    Zouden alle 37.352 Nederlanders (zie een ander draadje), nou ja minstens 15.000 dan, een NL adres hebben bij CD?

    #187201
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ja, iedereen gebruikt een Nederlands adres. Kun je het telefoonnummer niet wijzigen in 012-3456789 o.i.d.? Dan zijn je vrienden in ieder geval van het belgeneuzel af.

    Ik heb zelf een Nederlands voip nummer wat ik in Frankrijk gebruik en dat gaat prima. Sinds ik heb doorgegeven internet via hen zelfs nooit te willen overwegen is het stil geworden. Ze willen erg graag de all-in-one pakketten van dochterbedrijf online.nl slijten bij de bestaande CanalDigitaal abonnees.

    #187202
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Telefoonnummer van CD Klantenservice invullen. 03 56 46 68 84.

    Steven

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?