Canal Digitaal en Canal Plus

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 5 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #186859
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Vrienden van mij gaan in een seniorencomplex wonen waar in de huizen een satellietaansluiting voor Canal Plus zit. Weet iemand (Jako?) of het via deze aansluiting mogelijk is de Nederlandse zenders van Canal Digitaal te ontvangen. CanalPlus zit net als Canal Digitaal op Astra 19.2, dus ik zou zeggen dat een groot deel van de Canal Digitaal zenders te ontvangen zouden moeten zijn. Ik heb het geprobeerd maar geen enkel resultaat, behalve het hatelijke rode blokje en geen enkel signaal.
    Met dank
    René

    #186860
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Vraag na hoe het precies zit in dat complex. Er zijn verschillende mogelijkheden waarop men dit aangesloten kan hebben, als het al satelliet is. Vergeet niet dat Canal+ in Frankrijk ook gewoon een DVB-T betaalzender is, het kan dus ook TNT zijn. Als een standaard Canal+ satelliet decoder werkt, dan moet ook een CanalDigitaal decoder kunnen werken met dezelfde instellingen.

    #186861
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Vraag meteen hoe het zit met de internet verbinding. Als er geen DVB-S beschikbaar is en het alleen om de Nederlandse zenders gaat zou je streamen kunnen overwegen.

    #186862
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bedankt voor jullie reacties. Belangrijk is dat het in principe zou moeten lukken, althans voor de niet HD zenders van het Canal Digitaal pakket.
    Er zijn 4 aansluitingen
    Telefoon
    Satelliet
    Coax TV
    Coax ik denk FM, maar kon dat niet goed lezen.
    Alles wat nodig is lijkt er dus te zijn, maar niets werkte. Mijn vriend zal gaan informeren.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?