Camping, huis ed verkopen

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 9 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #193188
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Beste mensen,

    Wij wonen in het zuiden van het mooie Frankrijk, we hebben hier zeer lang aan het zoeken geweest om iets te vinden, niet simpel hebben wij gemerkt. de aangeboden huizen stonden niet op site ” omdat dit geld kost ” raar natuurlijk omdat dit sites zijn die mensen bezoeken om een droomhuis te vinden, ook hebben wij vaak te horen gekregen dat het via een makelaar ging en deze bijna nooit de juiste info wilde geven. daar staat u dan als eigenaar van een woning machteloos tegen.

    Wij zijn bezig om een site te maken die de mogelijkheid geeft om als eigenaar alles in eigen handen te nemen en eventueel op het juiste moment het door te geven aan een makelaar bv.

    site gaat het volgende advertentie service aanbieden zoals camping, huis, stacaravan, ed wij willen deze service gratis aanbieden aan de verkopende partijen.

    Jullie gaan nu denken “gratis” ja eigenlijk wel, en waar komen onze verdiensten dan vandaan?

    geen reclame van Google “wij zien dit als zeer storend”

    Wij bieden de mogelijkheid om toch te betalen voor de advert ” kleine bijdrage “, en hiervoor zal er een nieuwsbrief verstuurd worden vanuit onze mail database, en zal de advert als eerste komen te staan op de site.

    Deze site zal niet enkel beschikbaar zijn voor Frankrijk maar ook voor andere landen in europa.

    Onze vraag naar jullie is,

    Is dit een site waar u eventueel een advertentie zou plaatsen?
    Wat mag er zeker niet ontbreken op deze site

    de Site gaat per 1 jan 2017 van start, en de advertenties kunnen vanaf 1 december worden gepost door u als verkoper, en deze moeten geheel door uzelf worden gecreëerd online incl. foto’s indien mogelijk.

    Ons mail adres is: info@tekoop.shop

    #193189
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Eerlijk gezegd denk ik dat het geen zin heeft.
    Veel mensen speuren veel verschillende sites af, en iedereen komt er al snel achter dat de makelaars in dat mooie Frankrijk een drama zijn.
    Ook iedereen krijgt al snel te horen dat je op PAP moet gaan kijken of op Boncoin.
    Ik vraag me dan af wat de toegevoegde waarde zal zijn van Uw site.

    Wij hebben ons oude huis verkocht zonder makelaar en alleen via bon coin, en staken daarmee ruim twintig duizend euro in de zak.
    Het nieuwe huis hebben we gevonden op boncoin, en daar zat wel een makelaar achter.
    Die hebben we gecontacteerd en ik moet eerlijk zeggen, ze werkt fantastisch.

    Op deze site is ook een mogelijkheid van annonce, en ik denk dat je voordat je die bekendheid hebt als hier, je al het loodje hebt gelegd.

    Je kunt het natuurlijk altijd proberen, maar er zijn er velen voor U geweest.

    Cees.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?