Bravo Willem

Dit onderwerp bevat 11 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 7 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #195011
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Uit m’n krant van vandaag :

    file:///media/TD%20Classic%20003B/MEMOIRE/Willem

    Peter.

    #195012
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hè, jammer. Ik wilde slechts ’n artikel uit La Montagne plakken maar dat lukt op geen enkele wijze.

    Samengevat : “Willem” – wie kent hem niet ? – is gisteren tijdens ’t jaarlijkse Planète BD te Angoulême gelauwerd en heeft de Grand Prix van dit festival mogen ontvangen.
    Da’s nog eens wat anders dan worsten van de Hema.

    Peter.

    #195013
     Noë
    Sleutelbeheerder

    😉 Nee hoor, gewoon ook een goed Hollands product. Smaak en twisten…….. 😀 .

    #195014
     Anoniem
    Inactief

    .

    #195015
     Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit Chambres dHotes Les Vieilles Tantes op 5/02/2013 08:16
    Ik ken deze Willem helemaal niet (…)

    Sorry Cees, ’t is ook allemaal ’n tijd terug, we praatten ‘provo’. Goochel eens iets verder, of kijk hier eens.

    Ik zal je ’t artikel toesturen, wellicht dat ’t jou lukt hier te plaatsen.

    Vale ! 😉
    Peter.

    #195016
     Anoniem
    Inactief

    .

    #195017
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Van ‘krenken’ lijkt me hier geen sprake, daar is meer voor nodig.

    Niet zo van dat benauwde, Cees, dat ben ik niet van je gewoon. Koop eens ’n Libération en ziet wat Willem er vandaag van bakt.

    Peter.

    #195018
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Deze website wenst (terecht) geen files te hosten. Je moet je plaatje dus eerst uploaden naar een (gratis) site en de link daarnaartoe hier posten. Ik gebruik altijd http://tinypic.com/

    Ik ben best benieuwd naar dat artikel.

    #195019
     Noë
    Sleutelbeheerder

    ‘Files hosten’ ? ’t Was maar ’n kranteknipsel van 20 x 14 cm met als kop Le sacre de l’humour féroce en als chapeautje BD / Les auteurs du Festival d’Angoulême couronnent Willem, dessinateur satirique.
    Lijkt me eenvoudig te vinden in diverse kranten want La Montagne is ook maar ’n kopblad van de Groupe Centre France en ’t stond op de achterpagina.

    Aan Cees heb ik vanmorgen ’t artikel geëmailleerd, misschien dat hij ’t wil en kan ‘uploaden’. Ik zie de melding “Please wait …” iets te vaak.

    Peter.

    #195020
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Met dank aan Peter:
    11htowk.jpg

    #195021
     Noë
    Sleutelbeheerder

    op verzoek van P’ verwijderd
    janv

    #195022
     Noë
    Sleutelbeheerder

    ’t Is wat, die techniek.

    Dank voor de medewerking, Jan. Ik weet zeker dat Willem nu op ’n andere schaal zal worden beoordeeld dan die Hema-worsten.

    Peter.

    P.S. Mijn dank betreft Jan “Jako“. Dat ’t andere Jan “Silex” ondertussen wèl lukt plaatjes te plakken : gefeliciteerd. Maar weet dat zo’n plaatje me flink ophoudt, niet iedereen beschikt over de modernste middelen en de snelste verbindingen.
    Denk daar toch eens aan.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?