Bnp paribas rekening 1 euro per geld opname

Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #197394
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik heb afgelopen vakantie met mijn bnp paribas rekening die ik heb voor alle automatische betalingen in augustus 3 x een contante geldopname gedaan in Frankrijk
    bij verschillende geldautomaten en krijg achteraf 3 euro te betalen voor opname(1 euro per keer)
    Dit komt mij vreemd over en zijn er andere mogelijkheden waar ik dit niet moet betalen.

    Harold

    #197395
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Harold,
    dat hangt blijkbaar af van de afspraken die uw bank bnp paribas met de banken heeft waar u in het buitenland geld opneemt. Ik heb hetzelfde met mijn ABN Amro bankpas. In Duitsland €3 per opname, in Frankrijk bij verschillende banken €1 en bij andere niets, in Spanje helemaal niets.
    De banken hebben blijkbaar nog niets begrepen van de Euro als betaalmiddel in heel Europa, en van SEPA, en zij hebben toch ook jarenlang grensoverschrijdende machtigingen geweigerd?
    Is in dit forum iemand uit de bankenwereld die hierover iets zinnigs kan zeggen??

    #197396
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Soms zijn alleen opnames bij de eigen bank of een aantal opnames per week of per maand gratis, daarboven worden kosten in rekening gebracht. Kijk de voorwaarden van de eigen rekening bij pnb paribas na.

    #197397
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Je kan bij je bank een overzicht opvragen bij welke banken in het buitenland gratis geld op kan nemen. Pin je bij een andere bank dan kost het geld..

    #197398
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Even voor de duidelijkheid ik heb een Franse bnp pas en neem in Frankrijk geld op!

    #197399
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Lezen is ooo zo moeilijk!

    #197400
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik heb in het originele bericht nergens kunnen lezen dat het om een Franse pas ging.
    Of heb ik iets over het hoofd gezien?

    #197401
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik dacht dat met het noemen van bnp paribas pas voor de Franse rekeningen ik duidelijk was geweest, maar wellicht niet genoeg…..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?