Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 11 maanden geleden door .
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 11 maanden geleden door bosbess.
Beste forumleden,
Weet iemand ook een een goede vlekkenverwijderaar en inweekmiddel zoals het Nederlandse Biotex. Maar dan de Franse variant.
Ik heb al gegoogeld op Biotex in Frankrijk maar hier is het een merknaam voor matrassen en fietsonderdelen.
Sara Lee zal het vast wel in Frankrijk verkopen maar dan onder een andere naam .
Iemand enig idee ??
Alvast bedankt.
Hallo Wil,
Ook ik heb naar Biotex o.i.d. gezocht in Frankrijk. Niet direct wat kunnen vinden, maar omdat wij regelmatig naar Nederland gaan is dit geen probleem. Wel heb ik een tip voor je: http://www.appiehein.com is een internet supermarkt die ook in Frankrijk levert. En daar heb ik bij de drogisterijprodukten de Biotex groen zien staan. Het enige dat ze niet leveren zijn de rookworsten ed.(deze info heb ik van een Franse kennis met een Hollandse vader).
Veel succes, Henny
Probeer eens Vanish-Action-Oxi-Multi-Intelligence-Crystal-White-Super-Plus. Na jaren kan ik die reclame-riedel nog steeds opdreunen. Inmiddels hebben ze hem iets vereenvoudigd, zie voor de resultaten onder andere hier.
Bosbess,
deze link werkt bij mij niet.
sorry,
was een dubbele posting
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.