binnenwerk kraan

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 4 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #200457
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo,
    Onze (in Nederland gekochte) kraan lekt. We hebben het binnenwerk eruit gehaald en zijn hiermee naar Leroy Merlin gegaan. De verkoper heeft het binnenwerk op een maatbord gepast en kwam toen met de mededeling dat hij wel een passend binnenwerk had, maar dat we dan wel de knoppen moesten verwisselen, want die pasten er niet op. Omdat we dat niet wilden, hebben we nu nog steeds een lekkende kraan en zitten we met de vraag: waar zouden we een binnenwerk kunnen kopen met wel aan beide kanten de juiste maat. Wie heeft er suggesties.
    Bij voorbaat dank,
    Elja

    #200458
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Elja,
    Omdat je het hele binnenwerk moet vervangen neem ik aan dat je een keramisch schijf hebt.

    Zelf heb ik een vervanging van een cartouche (zo werd mijn binnenwerk genoemd) opgelost door eerst bij de fabrikant te kijken waar hun verkooppunten zijn. Daarna heb ik het dichtstbijzijnde verkooppunt benaderd met de vraag of zij een binnenwerk konden leveren.
    Sommige tussenhandelaren, groothandels en verkooppunten leveren niet aan particulieren.

    Als je er een middag voor uit trekt kom je een heel eind denk ik.

    Succes!

    Jeroen B, 62

    #200459
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bedankt voor het antwoord.
    Helaas weet ik het merk van de kraan niet, dat maakt het een stuk lastiger. Het binnenwerk lijkt op een bougie, maar blijkbaar heb je die in meerdere maten. Helaas had men bij Leroy Merlin de juiste maat niet.
    Groeten,
    Elja

    #200461
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo, misschien kan ik je wel helpen. Ik heb een grote ervaring op het gebied van sanitair en onderdelen. Dus ook kranen.

    Als je wilt kun je mij bellen 0613024310. Je kunt ook op mijn website kijken: http://www.kampbv.net M.vr.gr. Huub Kamp

    #200460
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Reclame maken mag, maar dan wel via de webmaster en tegen betaling.
    Deze op sluikreclame lijkende boodschappen vinden wij niet netjes.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?