Bekeuring.

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #213755
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik weet niet of dit bekend is maar aangezien ik het niet wist (omdat in Nederland alle systemen gekoppeld zijn) en al bijna 20 jaar in Frankrijk woon is dit misschien nuttige informatie voor U.

    Ik heb te hard gereden van Luxembourg naar huis, en werd geflitst voor 45 euro.
    Omdat ik verhuisd ben is deze bekeuring nooit afgeleverd door de post.
    Ik kreeg een brief van ANTAI.FR dat mijn bekeuring is verhoogd doordat de datum is verstreken en mijn kentekenbewijs niet op het geldige adres staat.

    U bent dus verplicht na een verhuizing Uw kentekenbewijs bij de prefectuur op het juiste adres te laten zetten, anders bent u dubbel strafbaar.

    Cees.

    #213756
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bedankt Cees. Bij mij komen alle bekeuring netjes binnen, uit Nederland, Duitsland, Frankrijk en Zwitserland. Dus mijn kenteken adres klopt. Op mijn rijbewijs staat nog wel een oud adres, dat wordt dus nergens voor gebruikt. Dat zal ik ooit nog wel eens veranderen.

    wimb

    #213757
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Klopt, wimb, rijbewijs en paspoort maken niets uit, maar kentekenbewijs moet op het juiste adres staan.
    overigens was ik geflitst bij Nancy.

    Cees.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?