beeld loopt vast

Dit onderwerp bevat 6 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 2 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #188238
     Noë
    Sleutelbeheerder

    In het verleden hadden wij wel eens last van een vastloper met de CP decoder. Het beeld bleef dan gewoon stilstaan. Geruime tijd niet gehad en deze week gebeurde het weer. Loop blijft op een gegeven moment stilstaan. Even zender een keer wisselen en het loopt weer. Maar wel vervelend omdat wij vaak wat opnemen. Alleen ervaring met Belgie een en Canal plus. Verder nog nooit gehad.
    Wellicht weet iemand een oplossing.
    William

    #188239
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Canal+ op een CanalDigitaal decoder? België één op een Canal+ decoder?
    Je verhaal klopt niet, welke provider is het en welke ontvanger gebruik je?

    #188240
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Klopt je hebt gelijk:
    Het is Canal digitaal.
    In het verleden liep het vast op een M7 (Canvas) en nu liep het vast op een philips 7123 (even lastig te lezen net na een staaroperatie) dus het nummer zal wel fout zijn. Nu was het Belgie een.
    Is de eerste keer dat deze Philips een vastloper heeft. Ik heb nog wel een M7 in de voorraad voor ev. vervanging.
    William

    #188241
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ehh, dsr 8121 of -8124 of -7121 of -7124? Een 7123 is mij onbekend. De 7121 en 7124 kunnen echter niet opnemen.

    #188242
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Beste Jako

    Ik zal iets uitvoeriger zijn. Zal inderdaad de 7121 zijn. Klopt dat die niet kan opnemen maar wij gebruiken voor de opnames DVD recorders. Zijn daar zeer tevreden over. Allen als ze een stilstaand beeld krijgen dan heb je niets aan 2 uur opname.
    William

    #188243
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Het is niet toevallig een apparaat met serienummer uit deze reeks: DA110808001405 t/m DA110815024526?
    Verder is specifiek dit effect bij de DSR 7121 mij niet bekend. Het zou nog een relatie kunnen hebben met een zwak signaal, de M7 decoders blijken daar in z’n algemeenheid gevoelig voor te zijn.

    #188244
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Merci Jako voor het meedenken. Ik zal de eerste tijd het beeld regelmatig controleren en voor alle zekerheid het dubbel opnemen (dus met 2 verschillende dvd recorders die op verschillende decoders zijn aangesloten)
    William

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?