Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 2 maanden geleden door Anoniem.

  • Auteur
    Berichten
  • #190935
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Vandaag zijn de resultaten van de bac 2015 bekendgemaakt. Honderdduizenden Franse examenkandidaten vieren vandaag feest of hebben de balen van het resultaat. Het gaat om in totaal meer dan 680 duizend jongeren.
    De Bac examens vonden dit jaar plaats van 17 tot 23 juni voordat de mondelinge examens van 26 juni tot 3 juli werden afgenomen. 170 000 examinatoren en correctoren moesten dit jaar op de been worden gebracht. In totaal zijn er 4 miljoen examenblaadjes gecorrigeerd in 2 of 3 weken.

    Voor de minderheid die net niet geslaagd is, is er nog de kans om mondeling herexamen te doen. Anderen moeten de Bac volgend jaar overdoen.

    #190936
     Anoniem
    Inactief

    Ja Marietta,
    En dan te bedenken dat ze echt niet aan een baan komen…of een waar ze zich rot kunnen werken, voor haast niks! Ik vond en vind dit nog steeds de Nationale Schande van Frankrijk! Ja ik ben wel Francofiel, maar ik vond en vind nog steeds dat FR echt veel meer moet doen voor de jeugd, die hoe dan ook de toekomst heeft.
    Zo zie je maar weer hoe verschillend er wordt geoordeeld over onderwijs bijvoorbeeld.
    MHG van Erik.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?