Aanschaf nieuwe camera Ipad2?

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 3 maanden geleden door Noë.

• Auteur
     Noë
    Sleutelbeheerder

Ik zou zo graag een nieuwe camera in mijn Ipad2 laten zetten, omdat de huidige stuk is ( na een val :?). Via Nederlands googlen kom ik diverse mogelijkheden tegen, maar voorlopig kom ik niet in Nederland. Weet iemand waar ik het hier in Frankrijk kan laten maken ( dep 26400), behalve naar de Parijse Applestore moeten reizen?

Noë
    Sleutelbeheerder

Een tijdje geleden overal in Frankrijk gezocht om het scherm van mijn iPad te laten repareren. Nergens een betaalbaar en/of betrouwbaar adres gevonden.
    Uiteindelijk bij een bedrijf in Breda laten repareren toen ik toch in de buurt was.Snel en vakkundig. Kon bij hen ook via de post, bleek bij navraag.
    Heb het even nagezocht: camera iPad2 69€. Verzendkosten 6,50€ of 12,50€.

Steven

Noë
    Sleutelbeheerder

Hallo,

Ik neem aan dat u zelf ook beseft dat Apple zijn diensten nogal duur verkoopt, dus aan u om te beslissen of u via hen wil langs gaan of niet.

Je kan echter in zowat elke middelgrote provinciestad wel een telefoonwinkel vinden waar je dit soort toestellen kan laten repareren. Hiervoor is geen speciale kennis vereist, enkel een technicus die er wat ervaring mee heeft. Ik zou u dus aanraden in de dichtsbijzijnde stad eens op zoek te gaan naar een onafhankelijke telefoon- of computerwinkel, meestal staat er wel op de etalage of ze ook reparaties doen. Wel geen SFR/Bouygues/Orange-winkel, want die sturen hem enkel door!

Het onderdeel waar u het over heeft, staat op Aziatische webwinkels te koop voor rond de 1 euro 50, inclusief verzending (nee, da’s geen grap). Sommige mensen kiezen er voor het zelf te herstellen, maar da’s enkel aan te raden indien u wat ervaring heeft met dit soort fragiele electronica. Maar iedere technicus die al een paar keer zo’n ding geopend heeft, kan het onderdeel in een kwartiertje vervangen. Dus u weet meteen dat het prijsverschil hem vooral in de werkuren zit, en de hocus pocus die men er rond verkoopt.

Succes ermee
    Wouter

Noë
    Sleutelbeheerder

Tjonge…bedankt allebei!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2024 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?