Reageer op: Vaste telefoonlijn opzeggen? Internet behouden?

#213860

Hans, omdat ik wat verbaasd was dat er nog nieuwe vragen konden worden gesteld op dit forum ná de mededeling dat voortaan het forum van Nederlanders.fr daar de aangewezen plaats voor is meende ik in de flow van het beantwoorden van de vraag aldaar: “ik zie, ik zie wat jij niet ziet” er geen kwaad aan te doen de bovenstaande (te?) eenvoudige, voor sommigen niet interessante vraag, te beantwoorden. Pas nadat bleek dat de link naar een in principe openbare forum discussie niet werkte heb ik misschien iets te snel alles maar met copy/paste geëxporteerd naar Nederlanders.fr. Wanneer dat niet je bedoeling zou zijn geweest, bij deze mijn excuses daarvoor.

Wat het opzeggen van een Orange abonnement betreft: toen ik naar het postkantoor ging met m’n brief om mijn abonnement  internet découverte op te zeggen vroeg ik als zuinige Hollander of het nu per se nodig was dat aangetekend te doen. Het antwoord was duidelijk, mij met een iets meewarige glimlach aankijkend: Monsieur, wanneer er één organisatie in Frankrijk is waar je dat altijd bij moet doen dan is het Orange…….Laten we het er maar op houden dat ze daar door de jaren heen redelijk wat praktijkervaring hebben opgedaan. En om kritiek bij voorbaat te pareren, ja maar ik heb nooit problemen, waar hebben jullie het over, iedere organisatie maakt fouten. Sommige echter iets vaker dan andere.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?