Reageer op: Vaste telefoonlijn opzeggen? Internet behouden?

#213853
 Anoniem
Inactief

Welnu mijn telefoonabonnement is nog niet opgezegd, ik krijg zelfs nog €7,48 in mindering bij de eerstvolgende factuur en dat is nu al een aantal jaren zo, ze maken iedere maand daarvan een factuur met die mindering erop.

Wij hebben een 22 jaar oud telefoon ab0nnement, destijds France Telecom, voor alléén bellen. Internet ging in die tijd nog met een inbelnummer, dat staat ook niet in het abo. Dat was nog eens een tijd! geen Facebook etc, alleen inbellen voor je mail. Of de telef0on fixe hier in dit verre dorp met alleen maar oudjes in de Puy de Dome al vorig jaar is gemoderniseerd, geen idee.

Ik kan dus inloggen en klikken op contrat, dan kan ik résiler klikken, maar krijg de mededeling dat ik moet bellen op werkdagen. Maar inbellen kan ik alleen met mijn SFR mobiel abonnement (de lijn is doorgeknipt en ik ga hem echt niet aanzetten), kennelijk is het nummer 3900. Een beetje klein nummer, ik ga het maandag (morgen dus) even proberen. Anders loop ik naar het dorp en probeer daar bij iemand die wel nog een vaste tel. heeft. Altijd leuk even buurten!

Tja ik kan natuurlijk ook helemaal niets doen, maar ik wil van Orange definitief af zijn.

groet, Hans Alberda

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?