Reageer op: Taxe foncieres met meer dan 250% omhoog

#213730
 Noë
Sleutelbeheerder

Hallo Rob,

Bedankt voor je reactie. De vorige eigenaar heeft niks aangepast het huis stond al zeker 10 jaar leeg en het huis staat er ook al een paar honderd jaar en is al die tijd in eigendom geweest van de zelfde familie daar is verder niks aan veranderd binnen ook niet en buiten ook niet dit dus over de surface habitable maak ik me niet druk ik ben bang dat ik waarschijnlijk de IMpots Locaux formulieren  H1 tot H4 in juni 2018 niet goed heb ingevuld. Dus maak  me niet druk over navordering over een periode van vier jaar Het betreft hier een woonkamer open keuken 2 slaapkamers en een douche met WC  en een kleine bijkeuken en nog een zolder en buiten nog een paar bijgebouwen die helemaal leeg zijn zonder indeling.

Dus mijn vraag blijft hoe ik hiertegen bezwaar kan maken of dat iemand een bedrijf weet die mij hierbij kan helpen. Wel iemand die Nederlands spreekt.

Kan ik beter wachten dat ik mijn aanslag binnen krijg van 2019 weer ergens oktober en dan kijk bij pagina 4 wat er veranderd is ten opzichte van 2018 toen de aanslag nog 221 euro was en dan pas bezwaar maken.

Weet nu niet hoe ze aan die 774 euro zijn gekomen.

Blijf er wel bij dat ik wel iemand moet vinden die voor mij het bezwaarschrift kan maken.

 

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?