Reageer op: aanrecht van beton

#212767
 Noë
Sleutelbeheerder

Prachtige keuken Jos, lijkt bar veel op die van ons.
Ik heb ongeveer dezelfde deurtjes gemaakt (ik neem aan dat jij de keuken gekocht hebt aangezien je een mierenneuker ben van nature)
Ik heb heel wat keukens gebouwd en kan niet zo goed tegen de trend van modern, en dus goedkoop.
Ze knallen een knalrooie keuken in huis, en drie jaar later is rood uit de mode en moet er ene nieuwe komen, grijs.
Ik ben meer van een kwalitatief goede keuken die levenslang meegaat, en dan vind ik persoonklijk deze deurtjes het mooiste.
Eenvoudig, niet klassiek niet modern.
Wij hebben dezelfde kleur effect velours, dat zit nog weer onder mat.

Maar ik mag natuurlijk wel aanmerkingen maken: waarom die pasdelen met een schroef?
Dat had toch gelijmd kunnen worden tegenwoordig?
Ik neem aan dat dit de afwerking is van de construktie die het zware blad dragen?
Een ander foefje wat ik bij ons heb gemaakt is een lade voor de handoek/theedoek.
Ik heb een hekel aan in het zicht hangende doeken, en zeker als ze aan de fornuisdeur hangen.
Ik heb naast de gootsteen een lade zo breed als ongeveer bij jouw die ruimte naast de vaatwasser, en daar hangen de theedoeken in.
Ik zoek alleen nog een systeem met de voet deze lade te openen.
Het enige wat ik bij ons niet mooi vind is de vaatwasser.
Ik heb uiteraard een deur in de stijl, maar het bnovenste panneltje is net als bij jouw zichtbaar, maar dan in wit.
Foeilelijk.
Ik zat er een keer over te klagen en er was een jongen die in dat carpimpen zit, of hoe dat ook heet (‘k heb niks met auto’s)
Dan kleven ze een plastic op je auto en is die opeens felgroen, of paars.
Hij gaat nu datzelfde voor me doen met dat witte stukje vaatwasser, in dezelfde kleur als de keuken.

Voor Jeroen:
Ik heb eens in Italianen gezien hoe ze bezig waren met zo’n aanrechtblad op een keuken die ik gebouwd had.
Het blad is welliswaar niet op de keuken gestort maar in de garage.
Ze hebben een mal gemaakt op de keuken, en die in de garage gevuld enz enz.
Ik zag dat ze daarna met een soort verf van cement de gaatjes vulden en schuurden, keer op keer.
Het resultaat was verbluffend.

Ik ben aan het zoeken geweest en vond deze video.
Overigens gebruikten ze dezelfde LANGZAAM draaiende schuurmachines als wij voor de surfboards (Milwaukee)

Ik heb ook eens iemand zijn blad af zien werken met epoxy, maar dat is minder natuurlijk maar wel weer gebruiksvriendelijker.

Cees.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?