Reageer op: Openen bankrekening in Frankrijk

#209761
 Noë
Sleutelbeheerder

Megève is een stad appart, daar moet je van houden (lees tegen kunnen)
Veel russen en arabieren zijn daar neergestreken omdat het schijnbaar voor hun een imago van hoog niveau is als je kunt zeggen dat je vanuit je huis de Mont Blanc zie.
Wij zijn er een paar keer geweest en hebben er de brui aan gegeven, ik erger me dood aan die dikke 4×4 die overal geparkeerd staan waar ze niet mogen staan, en ze hebben werkelijk poep aan alles.
Al een paar keer ergerde ik me dat er in de bar gewoon gerookt wordt, het was voor heel lang onze favoriete bar omdat ze Jazz speelden (Jam session)
De laatste keer zaten we met de familie aan een tafeltje, de muziek was alles behalve Jazz maar wij dachten dat komt nog, en een van ons moest even naar de wc dus staat op.
Gelijk wordt de stoel weggehaald.
Op ons vezoek dat de stoel bezet is door iemand die even naar het toilet wil komt er gelijk een kleerkast aan die in een vreemde taal iets zegt, en we laten het er maar bij.
Even later zit er een groepje mannen te roken, met van die blonde dell….. op schoot die hopen op een porche.
We vragen of ze de anderen willen respecteren omdat roken in een bar verboden is.
Of ik klappen wilde vroeg een andere kleerkast.

De Fransen klagen maar ja, geld is geld hé.
Als een boer een kudde koeien kan inruilen tegen een miljoen euro voor zijn land doet die dat graag.
En schijnbaar brengt het een hoop geld in het laatje voor de gemeente.

Cees.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?