Reageer op: Dringende vraag kabel telefoonaansluiting

#207248
 Noë
Sleutelbeheerder

Zoals in een ander draadje al vermeld, ik ben niet zo’n struiner die alle koopjes afgaat naar het goedkoopste abonnement.
De draad die m’n huis inkomt wordt door iedereen gebruikt, of dat nu SFR is of Bouygues of Orange, dus die smoes dat ze een betere dit of dat hebben stink ik allang niet meer in.
Wat ze leveren is de vraag die je jezelf moet stellen, en dat kan zijn een extra tv kanaal, of veel dit of dat.
Voor mij is de eerste vereiste gewoon altijd internet, wanneer ik maar wil zonder obstakels dat je eens een paar dagen zonder zit, of dat ik stotterende filmpjes zit te kijken zonder dat je ooit door de bureaucratie van de leverancier heen kunt komen om de debit een beetje op te schroeven.
We hadden goede ervaring met SFR in ons vorige huis, en ik moet zeggen, hier aan de andere kant van Frankrijk weer toppie, maar inderdaad moest even boos worden.
Ik heb de nummers van de technicien van FT én SFR voor dit district.
Vriendelijke hulpzame jonge gasten.
Een vertelde me onder het « sleutelen » van zijn voorliefde voor lekker eten, en die komt een keer bij ons Indonesisch eten.
Ik kreeg goede adviezen betreffende een al eerder hier gestelde vraag over de internetverbinding naar de chalets voor de Chambres d’Hôtes, en ook daar weer, als er een probleem is, bel me.

Chapeau dus.

Cees.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?