Reageer op: Joyne start testuitzendingen op 9 oost

#206733
 Noë
Sleutelbeheerder

Uit heel Europa lopen inmiddels de testrapporten binnen en die zijn niet best voor Joyne. Zodra de signaalsterkte maar even terugloopt door een beetje regen begint het beeld al te blokken. De ontvangst van Canal Digitaal met dezelfde opstelling en onder dezelfde omstandigheden is prima.
Zelf constateer ik hetzelfde: het signaal van Joyne valt sneller weg dan dat van Canal Digitaal, in tegenstelling tot wat was beloofd.

Dat komt grotendeels door de gekozen foutcorrectie van 5/6 die te hoog staat voor een simpele ontvangstinstallatie. Er zijn zelfs mensen die in het geheel geen ontvangst krijgen met een 60 cm schotel en dat terwijl Joyne zich primair richt op de kampeerders. Wie denkt aan overstappen zou ik adviseren om nog even af te wachten wat Joyne met deze informatie gaat doen.

Ik denk dat Joyne Travel light inderdaad voor veel mensen aantrekkelijk kan zijn. Dit pakket lijkt op het oude Settopbox pakket van Canal Digitaal. Maar juist die stappen niet over, want die betalen bij Canal Digitaal nog steeds maar een tientje per maand.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?