Reageer op: advies bij verhuur huis

#206716
 Noë
Sleutelbeheerder

Ratatouille,

Als ik jouw plannen zo zie dan denk ik dat het met de verhuur wel goed komt. Ik heb zelf ook een huis met een indrukwekkend uitzicht, en verder een eenvoudige maar wel smaakvolle inrichting. Met de verhuur (via AirBnB) gaat het prima. Opvallend is dat het alleen in de maanden juli en augustus wordt verhuurd. In september is het meteen over.

Wat huurders bij ons waarderen is dat alles aanwezig is: Vaatwasser, strijkbout, goeie pannen, prettige keuken, voldoende borden, bestek, enzovoort. Ik herinner me nog van huisjes die we ‘vroeger’ wel hebben verhuurd waar we een enorme pan en een klein sauspannetje in de keuken vonden. De verhuurders gingen er blijkbaar van uit dat je toch uit eten gaat. Wij vinden koken nu eenmaal leuk en volgens mij zijn we niet de enige.

Ik zou ook voor de duurdere variant gaan.

Ik vind verhuur via AirBnB prettig omdat dat niet zo onpersoonlijk is. De huurder stelt zich eerst voor en daarna accepteer/weiger je hem als huurder. En, de huurder wordt zelf ook beoordeeld dus hij laat het wel om er een bende van te maken. Dat is dan ook nooit gebeurd.

Succes!

Leon

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?