Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#206170
 bosbess
Deelnemer

Het bleek onmogelijk om mijn draadloze HP printer op de nieuwe box aan te sluiten. Op de Freebox was dat een fluitje van een cent (zelfs ik kon de was doen). Wel heb ik het nu voor elkaar gekregen dat ik een document vanaf mijn laptop kan printen, maar het schermpje op de printer blijft “Niet verbonden” weergeven, wat betekent dat hij niet met het netwerk is verbonden. Met alle gevolgen van dien, bv. dat ik het apparaat niet kan toevoegen en dat ik een bepaalde update niet kan downloaden.

Alles tig keer geprobeerd, maar codes die ik invoer worden bestempeld als fout. Met WPS zou het allemaal automatisch gaan, dus me suf gezocht naar de WPS-knop op de box, maar die is er niet. HP help-websites, meegeleverde disk en een speciaal gedownload HP crisisprogramma ten spijt lukte het niet. Nu denk ik het ei van Columbus te hebben gevonden op deze website.

De SFR Redbox bleek na enig zoeken namelijk een nb4. Volgens genoemde website (als ik het goed heb begrepen) is WPS daarin al geactiveerd. Je moet alleen het wifiknopje op de box naar rechts bewegen. Ik wacht nu tot mijn dochter van de week komt, dan kan zij het uitproberen, ik durf niet meer. Maar misschien is genoemde website ook voor anderen handig. Merkwaardig dat er in de box-info zelf niets over WPS wordt gezegd. Ook alle HP-info gaat uit van boxen met een WPS-knop, die je 3 seconden moet indrukken. Maar over boxen zonder WPS-knop wordt niets gemeld.

Enfin, als het is gelukt laat ik het nog weten.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?