Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#206096
 Noë
Sleutelbeheerder

Mijn mail van SFR was helder: de telefoon werd door SFR opgezegd en internet moest ik zelf opzeggen, maar pas nadat de lijn van SFR actief was geworden. Voor mij waren dat ook twee aparte abonnementen: één voor de analoge telefoon en één voor internet. Tegenwoordig heeft bijna iedereen één duo-play abonnement: internet+voip.
Ik kreeg ook al na enkele dagen per mail de bevestiging van Orange dat mijn telefoon was opgezegd door “een provider”. De bevestiging van opzegging internet was duidelijk een reactie op mijn brief.

Kennelijk zit er bij mij ergens een autorisatie probleem. Na de aanmeldprocedure stuurt sfr een email met een link om het email adres te verifiëren. Die verificatie werkte niet: ‘erreur technique’. Enkele dagen later opnieuw die mail ontvangen en weer “erreur technique”. Ik vermoed dat dat de oorzaak is, de vraag is hoe dat op te lossen. In het betreffende draadje staat inmiddels een reactie van iemand met ditzelfde probleem die 45 minuten lang gebeld heeft zonder tot een oplossing te komen…

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?